کد خبر: 10361

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

اعطای بورس ویژه تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان به رتبه‌های برتر

منابع آزمون دکتری

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان قاسم مصلحی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: به همین مناسبت علاوه بر تسهیلات اعطایی سال های گذشته به متقاضیان ممتاز آزمون سراسری، به دانشجویان کارشناسی ورودی جدید، از رتبه های برتر در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، بورس تحصیلی ویژه اعطا می شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان دارای رتبه زیر ۱۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق)، که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند، از مقرری ماهیانه ۱۰میلیون ریال به مدت دو سال بهره مند خواهند شد.

مصلحی در ادامه از پرداخت مقرری ماهیانه ۷ میلیون ریال به دانش آموزانی که دارای رتبه ۱۰۰ الی ۳۰۰ در منطقه یک (یا معادل تراز آن در سایر مناطق) باشند خبر داد و افزود: دانش آموزان دارای رتبه ۳۰۱ الی ۵۰۰ نیز مقرری ماهیانه ۴ میلیون ریالی را دریافت خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۳۵ رشته تحصیلی در ۱۴ دانشکده دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه می شود، اعلام کرد: سیزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی نیز روزهای ۱۶و ۱۷مرداد ماه با هدف آشنایی با محیط دانشجویی، امکانات، تسهیلات و خدمات، توانمندی ها، دستاوردها و ویژگی های برجسته این دانشگاه برگزار خواهد شد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x