کد خبر: 7920

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

اعلام جزئیات ارزیابی تخصصی دکتری ۹۶ دانشگاه رازی-کرمانشاه

منابع آزمون دکتری

جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ دانشگاه رازی کرمانشاه به شرح زیر است:

۱حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان آزمون دکترا در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، باید از تاریخ۹۶/۳/۳ تا ۹۶/۳/۷ با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

بدیهی است منحصراً داوطلبانی می توانند برای ارزیابی تخصصی در هر کدرشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور، دارای حد نصاب در آن کدرشته محل باشند.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

۲مدارک مورد نیاز:

الف) مرحله غیر حضوری (ثبت نام سامانه ای):

  • مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی و تکمیل اطلاعات درخواستی؛ – واریز مبلغ ۷۰۰/۱۰۰ ریال (معادل هفتادهزار و ده تومان) به عنوان وجه ثبت نام بابت هزینه آزمون و مصاحبه از طریق سامانه ثبت نام: – پرینت رسید ثبت نام.

ب) مرحله حضوری:

  • تکمیل فرم شماره ۱
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶؛
  • اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته، باید اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری  حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰ را همراه داشته باشند و ارائه نمایند.

  • مدارک و مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی
  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

۳نحوه درخواست پذیرش از دانشگاه:

داوطلبان دارای حد نصاب دانشگاه رازی، لازم است در تاریخ اعلام شده (۹۶/۳/۳ تا ۹۶/۳/۷) با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی نسبت به ثبت نام و واریز وجه ثبت نام اقدام نمایند. و سپس در تاریخ های مشخص شده در خصوص مصاحبه هر رشته با در دست داشتن مدارک خواسته شده، به نشانی های مندرج در فوق مراجعه نمایند.

تذکر ۱: زمان ثبت نام در سامانه، منحصرا تاریخ های یادشده است و این مهلت تمدید نخواهد شد. دانشگاه رازی  از انجام مصاحبه با آن دسته از داوطلبانی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند، معذور است.

تذکر ۲: کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی (بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی) را با  موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها به صورت مشروط است و پذیرش نهایی و قطعی، منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنان از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x