کد خبر: 53533

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

اعلام زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98

منابع آزمون دکتری

اعلام زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98

اعلام زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98 ، با توجه به اتمام مهلت مصاحبه رشته‌های دوره دکتری تخصصی این دانشگاه که از روز شنبه ۲۲ تیر ماه در واحد علوم تحقیقات تهران آغاز شده بود، اعلام گشت.

داوطلبانی که نتوانسته اند در این بازه زمانی در جلسه مصاحبه خود حضور یابند، می‌توانند به منظور شرکت در مصاحبه با تاخیر دکتری در بازه زمانی تمدید شده از امروز ۵ مرداد ماه تا ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۱۰ مرداد ماه نسبت به انجام مصاحبه خود اقدام کنند(جدول زمان و محل مصاحبه متاخرین دکتری 98).

متقاضیان مصاحبه لازم است، جهت ثبت نام به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.net مراجعه کنند. همچنین مصاحبه این دسته از داوطلبان بر اساس رشته – گرایش در یکی از روز‌های ۱۲ الی ۱۴ مرداد ماه مطابق برنامه زمانی که روز سه شنبه مورخ ۸ مرداد ماه اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  دکتری استعدادهای درخشان دانشگاه خلیج فارس 1403-1404

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی «اصل شناسنامه و کارت ملی»، کلیه سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام درجشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

شایان ذکر است، نتایج کلیه رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاظم جلالی
میهمان
کاظم جلالی
6 مرداد ، 1398

با سلام و وقت بخیر
اینجانب در آزمون دکتری شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته شدم ولی متاسفانه در زمان تعیین شده در انتخاب رشته جهت شرکت در مصاحبه شرکت نکردم . آیا در حال حاضر می توانم انتخاب رشته ، دانشگاه کنم و در مصاحبه شرکت کنم. با تشکر

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x