کد خبر: 78512

تاریخ بروزرسانی : 1403/02/07

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

منابع آزمون دکتری

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403 در تاریخ 1403/01/28و اطلاعیه اصلاحات‌‌ به تاریخ 1403/02/02، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحی، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (1403/02/05) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ 1403/02/08نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

مشاور انتخاب رشته بر اساس رتبه / تراز / ظرفیت /وضعیت مالی برای شهریه / علاقه مندی های شما

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 
 

PDF اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه مربوطه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x