کد خبر: 53155

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

امکان ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98

امکان ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، امکان ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد هنوز بعد از گذشت 5 روز از زمان اتمام اعلام شده توسط دانشگاه وجود دارد.

با بررسی های صورت گرفته ، متوجه شدیم که سامانه ثبت نام آزمون دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 16:30 دقیقه امروز 3 تیر 98 همچنان فعال بوده و داوطلبان امکان ثبت نام برای مصاحبه این دانشگاه را دارند. این درحالیست که طبق اعلامیه مورخ 27 خرداد 98 : ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 29 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و عدم ثبت نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود . زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

پرداخت هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید ؛ به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه ، مبلغ 920000 ریال پرداخت و ثبت نام نمایند و این پرداخت به ازای هر دانشگاه نیست ! برای مثال داوطلبی که در رشته ی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار هوشمند، در 3 دانشگاه مختلف پذیرفته شده است ، فقط و فقط باید یک بار مبلغ 92 هزار ریال را پرداخت کند. اما اگر در گرایش مديريت خدمات و توسعه فناوري اطلاعات 2 دانشگاه دعوت به مصاحبه شده بود ، در مجموع باید دوتا 92 هزار ریال ( به ازای هر رشته – گرایش) پرداخت کند و این موضوع ربطی به تعداد دانشگاه ها ندارد.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

در این راستا پیشنهاد میکنیم مطلب با عنوان (توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری) را مطالعه کنید.

با توجه به اینکه از اساتید مجرب و باتجریه برای انجام مصاحبه‌ها استفاده می‌شود، آیا امکان اعمال سلیقه وجود دارد؟

امسال نهایت تلاش شده است که بحث اعمال‌نظر و پذیرش سلیقه‌ای صورت نگیرد یا به حداقل برسد.لذا در انتخاب اعضای هیات‌علمی تلاش شده افرادی که سابقه علمی خوبی داشته‌اند، انتخاب شوند. در نتیجه آنهایی که شایستگی علمی بین دانشجویان دکتری را دارند، بتوانند به‌خوبی رشد کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منا سلیمان زاده
میهمان
منا سلیمان زاده
8 تیر ، 1398

با سلام خدمت شما.
من در تاریخ 7 تیر، در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کردم و هنوز سایت باز بود و امکان ثبت نام وجود داشت و در آخر پرینت ثبت نام را هم گرفتم. سوالی که دارم این است که، آیا چون سایت باز بوده ومن ثبت نام کردم، آیا ثبت نام من ثبت شده و مشکلی ندارد؟ و می‌توانم در مصاحبه دکتری شرکت کنم؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x