کد خبر: 37160

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

انتخاب رشته و پذیرش دکتری 98 دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

انتخاب رشته و پذیرش دکتری 98 دانشگاه آزاد

انتخاب رشته و پذیرش دکتری 98 دانشگاه آزاد

1) انتخاب رشته :

نتایج اولیه وضعیت علمی داوطلبان به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد شناسه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه میتوانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

تبصره 1 : کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری 98 ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوي سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب www.azmoon.org رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر 80 کد رشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.

تبصره 2 : داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ 530000 ریال را از طریق سامانه فوق پرداخت نمایند با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبتنام امکان باز پس گیري آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه میشود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه ثبتنام اقدام نمایند.

تبصره 3 : عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه هاي صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضاي مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

تبصره 4 : معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته/محلهاي انتخابی داوطلبان در اولویتهاي 80 گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محلهاي انتخابی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
2) پذیرش نهایی داوطلبان :

الف – دانشگاه آزاد اسلامی پس از پایان مهلت مقرر براي انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط براي شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد نمود.

ب – پس از اعلام نتایج انتخاب رشته، آن دسته از داوطلبانی که شرایط علمی لازم به منظور شرکت در مصاحبه را احراز نموده اند لازم است با مراجعه به سامانه آمادگی خود را براي شرکت در www.azmoon.org مصاحبه اعلام نمایند. داوطلبان موظفند در زمان مراجعه به سامانه براي اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه به ازاء هر رشته/گرایش مبلغ 920000 ریال پرداخت نمایند. عدم اعلام آمادگی براي شرکت در مصاحبه در بازه زمانی اعلام شده از طریق سامانه به منزله انصراف میباشد. به محتوای مشاوره و راهنمای انتخاب رشته دکتری بروید.

ج – داوطلبان لازم است با توجه به جدول زمانی اعلام شده از سوي مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از انتخاب رشته و پذیرش دکتری 98 دانشگاه آزاد با در دست داشتن مدارك لازم به منظور شرکت در ارزیابی تخصصی مراجعه نمایند.

د – پس از انجام مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نتایج نهایی داوطلبان شرکت کننده در این مرحله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

ه- جهت ورود به دوره دکتري تخصصی با آزمون معیارهاي زیر صورت میگیرد :

1- آزمون متمرکز ( 50 درصد)
2- سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوري ( 20 درصد)
3- مصاحبه علمی و سنجش عملی ( 30 درصد)

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزانه
میهمان
فرزانه
6 اردیبهشت ، 1398

مهلت انتخاب رشته دكترى ازاد تا كى هست ؟

فاطمه
میهمان
فاطمه
5 اردیبهشت ، 1398

منطور از رمز در انتخاب رشته چیه؟؟؟
شناسه ی کد هفت رقمیه میدونم پایان کارنامه هست ولی رمز چیه

عبادی
میهمان
عبادی
5 اردیبهشت ، 1398

سلام من رتبه در سهمیه ام در رشته روانشناسی تربیتی ۱۳ شد
با توجه به اینکه رشته کارشناسی ام پرستاری و ارشد هم روانشناسی عمومی بوده آیا این تغییر رشته باعث گیشه در مصاحبه امتیاز لازم رو برای قبولی کسب نکنم؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x