کد خبر: 35072

تاریخ بروزرسانی : 1397/10/15

انتقال برخی اساتید دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

منابع آزمون دکتری

انتقال برخی اساتید دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

انتقال برخی اساتید دانشگاه پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای

محمدرضا رضوان‌طلب اظهار داشت: مجموعا اساتیدی که به عنوان «مشروط» قبل از سال ۹۰ یا بعد از سال ۹۲ به تعبیری، وارد سیستم پیام نور شدند ۸۹۲ نفر بودند.

«مشروط» به این معنی که دانشگاه پیام نور در آن دوره، دو خلاف مرتکب شده بود اول اینکه تعدادی را بدون طرح در هیات اجرایی جذب در دانشگاه، با عنوان های جدیدی مانند همین «پیمانی مشروط» پذیرفته بود به این معنی که رئیس دانشگاه تشخیص داده بود این افراد عضو هیات علمی شوند مشروط براینکه فرایند جذب را طی کنند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم خاطرنشان کرد: ما اصلا در آیین نامه استخدامی عنوانی به عنوان «پیمانی مشروط» نداریم.

عنوان های ما، پیمانی، رسمی  آزمایشی، و رسمی قطعی است. دانشگاه پیام نور تعدادی را هم به عنوان دستیار علمی پذیرش کرده بود که با هم ۸۹۲ نفر شده بود.

از تعداد ۸۹۲ نفر ۷۱۷ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۱۷۵ نفر دارای مدرک دکتری بودند.

تا کنون تعدادی از این افراد  تعیین تکلیف شده و هیات علمی شده اند، تعدادی  قانع شدند که شرایط عضویت هیات علمی را ندارند و حکم دستیارآموزشی دریافت کرده و در سیستم کارمندی مشغول فعالیت هستند، پرونده برخی ناقص بوده که درحال دریافت مجوز هیات امنا هستند.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

برخی همسویی با ماموریت دانشگاه پیام نور نداشتند و برخی توسط هیات اجرایی جذب شده بوند که خود وجاهت قانونی نداشته و با حکم رئیس وقت دانشگاه در سال ۹۲ تشکیل شده بود که تمام این ها در حال رسیدگی و پالایش است.

برای برخی از افرادی که ماموریت آنها با دانشگاه پیام نور همسویی نداشت رایزنی هایی صورت گرفته تا به دانشگاه فنی و حرفه ای منتقل شوند.

حکم تمام این افراد دارای اعتبار است و بعد از تعیین تکلیف نیز برنامه این است که تسامح لازم صورت گیرد طوری نشود که در جریان زندگی این افراد اختلال ایجاد شود.

جهت اطلاع از اخبار هیات علمی کلیک کنید

www.phdphd.org

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x