کد خبر: 10691

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

بارگذاری اطلاعات و امکانات کتابخانه ای دانشگاه آزاد از طریق سامانه “سیکاپ”

منابع آزمون دکتری

بارگذاری اطلاعات و امکانات کتابخانه ای دانشگاه آزاد از طریق سامانه "سیکاپ"

بارگذاری اطلاعات و امکانات کتابخانه ای دانشگاه آزاد از طریق سامانه “سیکاپ”

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم واشقانی فراهانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سامانه یکپارچه پایان نامه ها و کتابخانه های دانشگاه آزاد “سیکاپ” : در این سامانه الکترونیکی تمام اطلاعات و امکانات کتابخانه‌ای از نظر کتاب ها، ژورنال ها و پایان نامه ها بارگذاری شده است.

وی با بیان این­که سیکاپ سامانه الکترونیکی است که در آن پایان نامه ها و رساله هایی که دفاع شده، در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار می گیرد، گفت همچنین، تمام کتاب های الکترونیکی نیز در دسترس پژوهشگران قرار دارد و این باعث می شود که نه تنها دسترسی ها تسهیل شود، بلکه از خریدهای موازی و تکراری نیز جلوگیری به عمل آید و صرفه جویی اقتصادی برای دانشگاه به همراه دارد.

سیکاپ در یک جمله کوتاه می خواهد یک نسخه از کتاب، پایان نامه و هر اطلاعات علمی را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان به دانشجو و پژوهشگر ارائه دهد. این یعنی همه اطلاعات گذشته و حال وارد این سیستم پیشرفته شود.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

صحافی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از هدف گذاری هایی که در دوره های مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اعلام کرد: در حال حاضر بسیاری از نیازهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با توان تخصصی که در سازمان مرکزی و در دفتر مرکزی فناوری اطلاعات وجود دارد و یا توان تخصصی در واحدها اعم از پرسنل و اعضای هیات علمی، برطرف می شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x