کد خبر: 52417

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/08

برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

منابع آزمون دکتری

برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

به گزارش پایگاه خبری ازمون دکتری ، برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

براساس قانون سنجش و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشورپذيرش دانشجو سال 1398 دو مرحلهاي خواهد بود که مرحله اول آن از طريق سازمان سنجش آموزش کشور انجام (PhD) در دوره دکتري تخصصی گرفت و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوري داوطلبان است که توسط دانشگاه هاي پذيرنده دانشجو صورت میگیرد. ضمن تبريک و آرزوي موفقیت براي داوطلبان راه يافته به مرحله دوم (مصاحبه علمی) پذيرش دکتري دانشگاه يزد، در راستاي اجراي اين مرحله موارد ذيل به اطلاع داوطلبان گرامی رسانده میشود:

 

دریافت برنامه زمانی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

 

الف) داوطلبان محترم بايد فرم “مشخصات فردي” را از وبسايت دانشگاه دريافت و پس از تکمیل، همراه با تصوير مدارک مندرج در بند “ب” اين اطلاعیه از تاريخ 1 خرداد 1398 تا حداکثر دو روز قبل از تاريخ اعلام شده جهت انجام مصاحبه، با مراجعه به سامانه آموزشی با مطالعه فايل راهنماي مربوط، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. شرکت در https://golestan.yazd.ac.ir دانشگاه يزد به آدرس مصاحبه رشته هاي مختلف دانشگاه يزد، مشروط به ثبتنام اينترنتی است.

تذکر مهم: داوطلبان محترم در روز مصاحبه باید اصل و کپی تمام مدارک و همچنین یک نسخه از پایاننامه کارشناسی ارشد (یا تصویب نامه پروپوزال برای دانشجویان سال آخر) خود را برای تشکیل پرونده به همراه داشته باشند.

داوطلبین کدرشته های مختلف باید با هماهنگی قبلی و بر اساس جدول زمانبندی ارزیابی تخصصی که لینک آن در زیر آمده است جهت انجام مصاحبه تخصصی اقدام نمایند. لازم به ذکر است نام و شماره تماس کارشناس مربوط به هر کدرشته که داوطلب باید جهت انجام مصاحبه با نامبرده هماهنگی به عمل آورد در جدول برنامه زمانبندی ذکر شده است.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 98 دانشگاه یزد

1)اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامهای داوطلب با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.
2)یک قطعه عکس 3*4 پشت نویسی شده.

3)تصویر و اصل مدارک (گواهی موقت) کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات مربوط به هر یک از این دوره ها.

تبصره 1: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند علاوه بر اصل و کپی مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل و کپی مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. ضمنا معدل کارشناسی برای این دسته از داوطلبان میانگین وزنی معدلهای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.
تبصره 2: برای دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد، گواهی تایید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 31 شهریور 98 با ذکر معدل (مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و یا فرم مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی) الزامی است.
تبصره 3: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدارک مندرج در این بند نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدارک را به همراه داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

4)فرم تکمیل شده شماره 1 “مشخصات فردی” داوطلب که در وبسایت دانشگاه یزد قرار دارد به همراه مدارک درخواستی ذکر شده در این فرم (دریافت).

5)واریز مبلغ 750.000 ریال (هفتصد و پنجاه هزار) این مبلغ در مراحل ثبت نام و بارگذاری مستندات در سیستم گلستان باید با استفاده از کارتهای عضو شتاب به صورت الکترونیکی در وجه دانشگاه یزد پرداخت شود.

6)تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398
7)پایان نامه کارشناسی ارشد (تصویبنامه پروپوزال برای دانشجویان سال آخر) و حتی الامکان دو توصیه نامه از استادان دوره کارشناسی ارشد.
8)حکم کارگزینی و معرفینامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت، برای آن دسته از داوطلبان که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاهها هستند و بر اساس امتیاز سهمیه مربیان جهت مصاحبه دعوت شدهاند.
9)ارائه مدرکی که نشانگر تایید سهمیه رزمندگان یا ایثارگران باشد، برای آن دسته از داوطلبان که بر اساس استفاده از سهمیه رزمندگان جهت مصاحبه دعوت شده اند.

10)معرفی شدگان مرد باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه، با توجه به بند (مقررات وظیفه عمومی) مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، یکی از شرایط را دارا باشند.

لازم به ذکر است در روزهاي مراجعۀ داوطلبین جهت انجام آزمون مصاحبه، امکان اسکان در خوابگاه هاي دانشجويی دانشگاه با پرداخت هزينه دانشجويی براي داوطلبان حتی الامکان فراهم خواهد شد.

راهنمای ثبت نام متقاضیان آزمون مرحله دوم (ارزیابی تخصصی) پذیرش دکتری 1398دانشگاه یزد در سال

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x