کد خبر: 56088

تاریخ بروزرسانی : 1399/02/25

بورسیه دکتری در دانشگاه کنستانتس آلمان برای سال ۲۰۲۰

منابع آزمون دکتری

بورسیه دکتری در دانشگاه کنستانتس آلمان برای سال ۲۰۲۰

بورسیه دکتری در دانشگاه کنستانتس آلمان برای سال ۲۰۲۰

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه کنستانتس با همکاری مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) به دانشجویان دوره دکتری بورسیه تحصیلی اختصاص می‌دهد.

دانشگاه کنستانتس با همکاری مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) به دانشجویان دوره دکتری بورسیه تحصیلی اختصاص می‌دهد. این بورسیه در حوزه زیست محیطی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های زیست‌شناسی، ریاضیات، اقیانوس‌شناسی، فیزیک یا مهندسی داشته باشند.

۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ همزمان با ۱۰ تیر ۱۳۹۹ آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت درخواست متقاضیان است.

متقاضیانی که موفق به دریافت این بورسیه تحصیلی شوند، می‌توانند ماهانه یک هزار و ۲۰۰ یورو مقرری ماهانه دریافت کنند. همچنین این بورسیه هزینه سفر به کشور مبدأ و هزینه افراد همراه شامل همسر و فرزندان را نیز پوشش می‌دهد.

دانشگاه کنستانتس یکی از دانشگاه‌های معتبر آلمان است که ۱۰ هزار دانشجو دارد. این دانشگاه سه دانشکده با عناوین علوم، علوم انسانی و حقوق، اقتصاد و سیاست است. با اینکه این دانشگاه یک دانشگاه نوپا و جوان است و در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده اما در رتبه‌بندی‌های معتبر نظیر کیو.اس رتبه زیر ۵۰ را به خود اختصاص داده است.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) نیز یک مؤسسه تبادلات آکادمیک در آلمان است که مسئولیت اتصال و ارتباط دانشگاه‌های آلمانی با دانشگاه‌های سایر کشورها را برعهده دارد. این مؤسسه در ایران نیز دفتر دارد.

 

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x