کد خبر: 57162

تاریخ بروزرسانی : 1399/09/15

تاخیر در برگزاری آزمون MHLE

منابع آزمون دکتری

 

تاخیر در برگزاری آزمون MHLE

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری و مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس در کشور، پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت که قرار بود روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ برگزار شود به تعویق افتاده و در روز دوشنبه اول دی ماه برگزار می‌شود. خبر تاخیر در برگزاری آزمون MHLE ، برای داوطلبان آزمون دکتری ناخوشایند است.

ثبت نام و ویرایش پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۸ آبان ۹۹ آغاز شد و ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ پایان یافت.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.تاخیر در برگزاری آزمون MHLE بسیار خبرساز شد.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

نحوه ثبت نام آزمون :

متقاضیان شرکت در آزمون زبان MHLE با مراجعه به سایت sanjeshp.ir  با داشتن مدارک لازم می توانند اقدام به ثبت نام خود در این آزمون نمایند. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر دو ماه یکبار اقدام به برگزاری و ثبت نام آزمون زبان MHLE می کند، این آزمون توسط وزارت  بهداشت در حوزه های تعیین شده در زمان مشخص برگزار می شود،  نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون MHLE بر روی راهنمای داوطلبان  Examinees’ Guide که همراه با کارت ورود به جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، درج می شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x