کد خبر: 51876

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/23

تاریخ برگزاری آزمون جامع دکتری 98 پردیس کیش

منابع آزمون دکتری

تاریخ برگزاری آزمون جامع دکتری 98 پردیس کیش

تاریخ برگزاری آزمون جامع دکتری 98 پردیس کیش

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی 98- 97 روزهای سه شنبه مورخ 21 خرداد ماه 98 ( رشته های علوم اجتماعی و رفتاری و هنر ) و روز چهارشنبه مورخ 22 خرداد ماه 98 ( رشته های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی ) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر (نوبت صبح ساعت 9:00 – نوبت بعد از ظهر ساعت 14:00 ) در پردیس بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون جامع به درخواست دانشجو و با درنظر گرفتن سایر ضوابط از جمله (گذراندن 18 واحد آموزشی دوره با میانگین 16 و داشتن مدرک زبان عمومی معتبر طبق آیین نامه و تایید شورای آموزشی گروه مربوطه (مدیر گروه) و اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی) برگزار می شود. از این رو دانشجویان پس از اتمام دروس دوره آموزشی، باید طی نامه رسمی درخواست خود را در این فرم تکمیل و پس از تایید مدیر محترم گروه، مرکز زبان، حسابداری، حداکثر دو هفته قبل از آزمون به اداره آموزش ارایه نمایند.

 

برای دریافت لیست دروس آزمون جامع اینجا را کلیک نمایید.

 

نکته تاریخ برگزاری آزمون جامع دکتری 98 پردیس کیش :
– آزمون جامع می بایست بعد از اتمام دروس آموزشی تا پایان نیمسال چهارم تحصیلی انجام شود. دانشجویانی که تا پایان نیمسال چهارم تحصیلی موفق به شرکت در آزمون جامع نگردند، فقط برای یک نوبت دیگر حداکثر تا نیمسال پنجم تحصیلی می توانند در آزمون جامع شرکت نمایند. دانشجویانی که حداکثر تا نیمسال پنجم و حداکثر دو نوبت مجاز موفق به گذراندن آزمون جامع نگردند طبق آیین نامه به علت اتمام دوره آموزشی محروم از تحصیل می باشند. طبق آیین نامه دانشجویان حداکثر در دو نوبت تحصیلی می توانند در آزمون جامع شرکت نمایند.
– بعد از قبولی در آزمون جامع دانشجو حداکثر شش ماه تا پایان نیمسال پنجم فرصت دارد تا از طرح پیشنهادی رساله دکتری خود دفاع کند.
در غیر این صورت طبق آیین نامه به علت اتمام دوره آموزشی محروم از تحصیل می باشد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

– طول مدت مجاز مرحله آموزشی( تا پایان امتحان جامع و دفاع از طرح پژوهشی رساله (تصویب قطعی پروپوزال) توسط گروه حداکثر 5 نیمسال می باشد.
– ثبت نام و ادامه تحصیل دانشجو در دوره پژوهشی (تدوین رساله) منوط به موفقیت در آزمون جامع و تصویب قطعی پروپوزال توسط گروه می باشد. چنانچه دانشجو نتواند در این مدت، مرحله آموزشی را به پایان برساند، از ادامه تحصیل محروم می شود.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x