کد خبر: 63401

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/03

تردد دانشجویان دکتری دانشگاه شریف بلامانع است / برگزاری مجازی کلاس‌ها

منابع آزمون دکتری

دکتری دانشگاه شریف

تردد دانشجویان دکتری دانشگاه شریف بلامانع است / برگزاری مجازی کلاس‌ها

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های درس این دانشگاه‌ها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «بنا به تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه، با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری، مورخ ۴ و ۶ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه شریف بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است».

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟

دانشگاه صنعتی شریف - Sharif University of Technology

چرا دانشگاه صنعتی شریف؟

دانشگاه صنعتی شریف دیدگاه خویش را در خلق، انتشار و کاربرد دانش در یک محیط یادگیری کاملا پویا جستجو می‌کند. این دیدگاه سبب ارتقای کیفی آموزش، پژوهش، و ارائه خدمات به جامعه و حل مسائل آن در حد توان شده است. بطوری که با بیش از ۴۸ سال تجربه مفتخر است که با یاری خداوند بزرگ و تلاش استادان کارآمد و مجرب، محققین برجسته، و کارشناسان و کارمندان سخت‌کوش و همچنین بهره‌گیری از امکانات کمک‌آموزشی و آزمایشگاه‌های مجهز توانسته است دانشجویان مستعد خویش را در سطح کارآمدترین نیروهای علمی و فنی کشور به جامعه ارائه نماید.
دانش‌آموختگان این دانشگاه همواره در ردیف قوی‌ترین مهندسین و بالاترین مدیریت‌های علمی، فنی و اجرایی کشور بوده و به علاوه در آزمون‌های متمرکز ورودی کارشناس ارشد از نظر میانگین نمرات و درصد قبولی از کارشناسی به کارشناسی‌ارشد در اکثر رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه بالاترین مقام را در بین دانشگاه‌های کشور داشته‌اند. همچنین آنهایی که به قصد ادامه تحصیل راهی خارج از کشور شده‌اند نیز به خوبی در سطح بین‌المللی درخشیده‌اند و پس از کسب موفقیت‌های بالای علمی منشاء خدمات ارزنده‌ای گردیده‌اند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

دانشگاه صنعتی شریف دارای ۴۷۵ عضو هیأت علمی است. از این تعداد ۱۶۲ نفر (۳۴%) در مرتبه استاد تمام، ۱۳۹ نفر (۲۹%) در مرتبه دانشیار، ۱۶۳ نفر در مرتبه استادیار (۳۴%) و ۱۱ نفر به عنوان مربی (۲%)، اعضای هیأت علمی را تشکیل می دهند.

 
 
 
 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x