کد خبر: 10355

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

تسهیلات خاص برای دانشجویان معلول توسط صندوق رفاه

منابع آزمون دکتری

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد : پرداخت تسهیلات به دانشجویان معلول با شرایط خاص در کنار باقی تسهیلات که به دانشجویان عادی پرداخت میشود ، به انها پرداخت می گردد.

با توجه به کمبود منابع دولتی در این زمینه سعی شده از ظرفیت نهادهای عمومی و مردمی و خیرین بیشتر استفاده شود. به همین منظور تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان بسته شده است که در کنار تسهیلات پرداختی صندوق رفاه، بنیاد مستضعفان هم در مناطق محروم حمایت ویژه‌ای را از دانشجویان انجام دهد.

به همین منظور با معرفی دانشجویان به بنیاد مستضعفان هر ترم به هر دانشجوی مجرد 600هزار تومان و به هر دانشجوی متاهل 800 هزار تومان در قالب وام بنیاد علوی پرداخت می گردد علاوه بر ان سبد غذایی به دانشجویان متاهل نیز پرداخت می شود.

ایشان ادامه داد : کمک‌های ویژه‌ای را به دانشجویان معلول و نیازمند پرداخت می کنیم که شامل یک وام ضروری می باشد که بعد از تغییر و تحولات و تصویب در هیئت امنا، مبلغ و نوع وام اعلام خواهد شد.
سال گذشته به همه دانشجویان دارای شرایط که آزمون جامع را گذرانده بودند، ماهانه مبلغ 500 هزار تومان و دانشجویانی که پژوهش های کاربردی داشتند ماهانه مبلغ 300 هزار تومان پرداخت کردیم و امسال نیز با توجه به بودجه و درآمد اختصاصی که صندوق خواهد داشت سعی می شود هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت تعداد بیشتری از دانشجویان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x