کد خبر: 34245

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/27

تعلیق و لغو مجوز 107 موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

منابع آزمون دکتری

موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

تعلیق و لغو مجوز 107 موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم در جدیدترین بروزرسانی مؤسسات اعزام دانشجو به خارج مجوز ۱۰۷ مؤسسه را لغو و تعلیق کرد.

در این به روز رسانی، فهرست ۱۰۷ موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور لغو مجوز شد و ۱۲۹ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج منتشر شد. براساس این فهرست مجوز تعدادی از موسسات تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و مجوز تعدادی  از موسسات لغو شده است. همچنین زمان مجوز برخی از موسسات به اتمام رسیده بود که تمدید مجوز آنها در دست بررسی است.

موسسات لغو مجوز شده، اجازه هیچگونه فعالیت درخصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و… نخواهند داشت. بنابراین تمام متقاضیان نسبت به اقدامات این موسسات باید دقت نظر کامل داشته باشند. پس از تاریخ لغو مجوز درصورت عقد قرارداد جهت پیگیری شکایت احتمالی خویش، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام کنند. متقاضیان تحصیل در خارج از کشور که از طریق موسسات اعزام دانشجو اقدام می کنند، قبل از هر اقدامی ابتدا دانشگاه معتبری را از روی لیست اداره دانش آموختگان وزارت علوم انتخاب کنند سپس به لیست موسسات خدماتی اعزام مجاز و غیر مجاز که در وب سایت اداره بورس دانشجویان خارج وزارت علوم منتشر شده رجوع و هیچ آدرس دیگری را قبول نکنند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

لیست موسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری بیومکانیک
میهمان
دکتری بیومکانیک
6 آبان ، 1397

باید به صورت جدی تری رصد بشن. خیلی از این موسسه ها بعد از تعلیق هم به فعالیت خودشون ادامه میدن که باید اقدامات قانونی برای مقابله با این دسته از موسسه ها صورت بگیره.

دکترای فقه و حقوق
میهمان
دکترای فقه و حقوق
6 آبان ، 1397

خیلی هم عالی. تو این وضعیت نابسامان ارزی این موسسه ها از اعتماد دانشجوها سو استفاده میکنن.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x