کد خبر: 26684

تاریخ بروزرسانی : 1397/01/23

تمدید مهلت ثبت نام دکتری استعداد درخشان 97 دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

دکتری استعداد درخشان 97 دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام در مقطع دکتری استعداد درخشان 97 دانشگاه تربیت مدرس ، تا هشتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بنا بر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، باتوجه به درخواست های متعدد داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون سال 97 این دانشگاه، مهلت ثبت نام داوطلبان حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت ماه 97 تمدید شد.

ضروری است داوطلبان محترم واجد شرایط در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری کلیه مدارک الزامی خود در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام نمایند.

 

مشاهده فراخوان دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) دانشگاه تربیت مدرس

 

جلسه آزمون شفاهی برگزیدگان علمی ترجیحاً همزمان با جلسه آزمون شفاهی داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و اطلاعیه دعوت به جلسه براساس رشته های مختلف حداکثر تا نیمه اول خرداد ماه از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) اعلام خواهد شد و داوطلبان بایستی صرفا از این طریق تاریخ مصاحبه خود را مشاهده و مراجعه نمایند و دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و عدم مراجعه داوطلب در روز برگزاری آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه مقدور نخواهد بود.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش و آزمون شفاهی نیز حداکثر تا پایان مرداد ماه سال ۱۳۹۷ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) یا سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیداً از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند. شایان ذکر است دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج اخبار مربوط را از وبگاه دانشگاه، بخش آموزش پیگیری نمایند و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

 

تلفنهای ضروری دانشگاه

 

شرایط پذیرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت نام از وضوح کافی برخوردار است؛ لذا خواهشمند است از مراجعـه حضوری و یا تماس تلفنی به منظور پرسش مجدد موارد خودداری فرمایید. در صورت ضـرورت صـرفا شـماره تلفـن ۸۲۸۸۴۱۵۳ و ۸۲۸۸۳۲۱۹ در ایام ثبت نام، در روزهای اداری و غیر از تعطیلات رسمی (شنبه الـی چهارشـنبه) از سـاعات ۱۰ الـی ۱۲ پاسخگوی داوطلبان خواهد بـود و پـس از اتمـام مهلـت ثبـت نـام و خـارج از سـاعات و روزهـای اعـلام شـده امکـان پاسخگویی به داوطلبان وجود نخواهد داشت.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x