کد خبر: 64076

تاریخ بروزرسانی : 1401/08/23

امکان ثبت نام دانشجویان دکتری در کنکور 1402 بدون انصراف

منابع آزمون دکتری

ثبت نام دانشجویان دکتری

امکان ثبت نام دانشجویان دکتری در کنکور 1402 بدون انصراف

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های روزانه و غیرروزانه مقطع دکتری می‌توانند بدون انصراف از تحصیل نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری 1402 اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش در دفترچه ثبت نام دکتری، پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون دکتری سال 1401 می توانند در آزمون دکتری سال 1402 ثبت نام و شرکت نمایند.

در ضمن ، دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های روزانه و غیرروزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون دکتری سال 1402 ثبت نام و شرکت نمایند.

این داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

جهت ثبت‌نام بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ را به مبلغ ۳,۷۸۰,۰۰۰ ریال معادل سیصد و هفتاد و هشت هزار تومان از قسمت خرید کارت تهیه نمایید.

با توجه به اينكه مقرر گرديده در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود،لذا داوطلبان براي استفاده از خدمات پيام كوتاه مبلغ 30/000 سی هزار ریال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه نيز پرداخت مي نمايند.

خرید کارت

جداول مورد نیاز جهت ثبت‌نام

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x