کد خبر: 62842

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/02

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبائی

منابع آزمون دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مقطع دکتری دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

ثبت نام الکترونیکی در بازه زمانی روز شنبه ۱۴۰۱/۶/۵ تا دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۷ است. بنابراین همه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

🔴 اطلاعیه ثبت‌نام

🔴 فرم معدل

🔴 فرم مشخصات فردی

🔴 تعهد آزمون زبان

🔴 بروشور اهم نکات آیین‌نامه دکتری

🔴 فرم نظام وظیفه ۱۴۰۱

🔴 مغایرت عکس

🔴 فرم تعهد فراغت از تحصیل

🔴 آدرس و شماره تماس

معرفی دانشگاه

هم‌اکنون دانشگاه علامه طباطبائی به‌عنوان تنها دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور با 10 دانشکده و یک مؤسسه آموزش عالی فعال، یک پردیس تحصیلات تکمیلی، یک مرکز رشد و نه پژوهشکده و مرکز پژوهشی، در 226 رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. تعداد اعضای هیئت‌علمی تمام‌وقت دانشگاه در حال حاضر 530 نفر است. این دانشگاه از بدو تأسیس تا حال حاضر، حدود هفتاد و هفت هزار دانش‌آموخته به جامعه تقدیم کرده است و تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی 96-95، به حدود18000 نفر بوده است.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

دانشگاه علامه طباطبائی براساس اعلام نتایج بررسی «نظام جامع نظارت، ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه های کشور» در سال 1395 به عنوان دانشگاه تخصصی سطح یک کشور برگزیده و معرفی گردید. این دانشگاه به لطف بهره مندی از اعضای هئیت علمی متخصص، دانشجویان فرهیخته و کارکنان پرتلاش خود در پیمودن سیاست های ابلاغی راهبردی مورد نظر ریاست دانشگاه از سال  1393، پیشرفت ها و موفقیت های قابل توجهی را تجربه نموده است. کسب عنوان دانشگاه سطح یک و دانشگاه برتر در کنار 12 دانشگاه تخصصی و برگزیده کشور گواهی بر این مدعاست. دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس ارزیابی شاخص ها و معیارهای آموزشی و پژوهشی مورد نظر از سوی وزارت متبوع در سال گذشته افتخار دیگری را در تاریخ پر فراز و نشیب خود کسب کرد و در کنار دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، صنعتی امیر کبیر و صنعتی اصفهان به عنوان دانشگاه‌ تخصصی سطح یک انتخاب گردید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x