کد خبر: 52400

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/08

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه سمنان

منابع آزمون دکتری

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه سمنان

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه سمنان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه سمنان برای دوره ­های نوبت دوّم (شبانه) و پردیس دانشگاهی این دانشگاه اعلام شد(مصاحبه دکتری 98 دانشگاه سمنان).

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه سمنان

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناس امور شبانه 02131533032 و 34 تماس حاصل نمایید.

دانشگاه سمنان در یک نگاه

دانشگاه سمنان به عنوان بزرگترین دانشگاه جامع و مادر استان متولی نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان می‌باشد. از زمانی که نخستین مرکز آموزش عالی در شهر سمنان فعالیت خود را آغاز کرد، بیش از ۴۰ سال می‌گذرد. مدرسه عالی تکنولوژی سمنان به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی در سال ۱۳۵۳ در سمنان ساخته شد. این مرکز آموزشی عالی به صورت هیئت امنایی، با زیر بنایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع در ۷ رشته کاردانی با ۵۸۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

افتخارات دانشگاه سمنان

بر اساس اطلاعات پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (ESI) دانشگاه سمنان در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تأثیرگذار از نظر تعداد استنادات در ده سال اخیر قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز، فهرستی از مؤثرترین دانشگاه‌های دنیار را معرفی می نماید و بر اساس آن این فهرست هر دو ماه یکبار روز آمد شده به نحوی که دانشگاه‌ها مرتباً مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز ، حذف می گردند . دکتر عباس هنر بخش رئوف افزود : برای انتخاب مؤثرترین دانشگاه‌ها ، کلیه دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی دنیا بر حسب میزان تأثیرگذاری آن مشخص و مرتب‌سازی می‌شوند و در گام بعدی یک درصد برتر آن‌ها که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده‌اند انتخاب و معرفی می‌شوند.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x