کد خبر: 52409

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/08

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران

منابع آزمون دکتری

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران در یک نگاه

گام‌های ایجاد این دانشگاه در سال ۱۳۴۹ با همکاری و نظارت دانشگاه هاروارد برداشته شد.از طراحان این مؤسسه می‌توان دکتر کن بینبریج (به انگلیسی: Ken Bainbridge) را از هاروارد نام برد. تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی و روسای این دانشگاه را اساتید آمریکایی هاروارد تشکیل می‌دادند. بطور نمونه، ریاست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه بر عهده خانمی بود بنام دکتر ماری کاترین بیتسون (برای مشاهده ویدیو مصاحبه با دکتر بیتسون کلیک کنید ) (به انگلیسی: Mary Catherine Bateson). هسته اولیه دانشگاه مازندارن را مؤسسه آموزش عالی اقتصادی و اداری – مدرسه عالی علوم کشاورزی- مؤسسه آموزشی کشاورزی گرگان- مرکز تربیت دبیر فنی نوشیروانی بابل و مرکز تحصیلات تکمیلی بابلسر (دانشگاه شمال) تشکیل دادند که در سال ۱۳۵۸ و با تصویب شورای عالی انقلاب از ادغام این مراکز دانشگاه مازندران به صورت رسمی تأسیس و در طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در هر دو عرصه کمی و کیفی یافته‌است.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

دفتر همکاری‌های عملی بین‌المللی دانشگاه مازندران (OISC)

دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ به منظور برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خارج از کشور و همچنین ایجاد زمینه‌های همکاری با دانشگاه‌های مطرح جهان آغاز نمود.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x