کد خبر: 52820

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

جدول شهریه پردیس دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

منابع آزمون دکتری

شهریه پردیس دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

شهریه پردیس دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جدول شهریه پردیس دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبایی توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد که به شرح زیر است :

 

دوره آموزشیگروه آموزشیشهریه کل دوره
پردیس خودگردانعلوم انسانیهفتاد و دو میلیون و ششصد هزار تومان
پردیس خودگردانسایر گروه هاهفتاد و هفت میلیون تومان

 

پردیس تحصیلات تکمیلی (خودگردان) دانشگاه علامه طباطبایی

پردیس تحصیلات تکمیلی (خودگردان) علامه طباطبایی با هدف آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، توسعه و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب داوطلبان ورود به دانشگاه از داخل و خارج کشور و نیز توسعه مرزهای دانش از طریق جذب اعضای هیئت علمی‌توانمند و نهادینه کردن ارتباط پژوهش و صنعت بر اساس تجربیات سایر کشورها و نهایتاً ایجاد تحول در یادگیری مبتنی بر روش‌های نوین آموزشی بر اساس مصوبات شماره ۱۶۱۵۹۱/۲۲/۲ مورخ ۱۳۹۱/۸/۶ شورای گسترش آموزش عالی راه اندازی شد(زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد).

پردیس مجموعه‌ای منسجم و متشکل از ۱۱ گروه آموزشی است که در یک فضای آموزشی خاص عهده‌دار وظایف آموزشی و پژوهشی با استفاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه در صورت لزوم، اعضای هیئت علمی مدعو است. این مجموعه تا قبل از سال ۱۳۷۰ به‌عنوان مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد، به منظور تأمین نیاز های آموزشی سازمان‌های متقاضی، فعالیت خودرا با اجرای دوره‌های کوتاه مدت آغاز نمود و از سال ۱۳۷۱ با توجه به تدوین آیین‌نامه دوره‌های معادل از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را گسترش و نسبت به پذیرش دانشجو در دوره‌های معادل هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های دایر در دانشگاه اقدام کرد. با توجه به تغیرات حاصله در ضوابط پذیرش و دستورالعمل‌های وازرت متبوع مبنی بر حذف دوره‌های معادل، با حذف دوره‌های معادل از برنامه کاری این مجموعه، علاوه بر دوره‌های غیر رسمی کوتاه مدت از جمله دوره‌های (مکالمه زبان انگلیسی، آزمون عمومی دوره دکتری و آزمون بین‌المللی TOEFL، زبان فرانسه و غیره ….)، با کسب مجوز از وزارت متبوع فعالیت این مرکز از سال ۱۳۸۳ در اجرای دوره‌های نیمه حضوری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آغاز شد. گذشته از دوره‌های نیمه حضوری، از سال ۱۳۹۱ نیز در قالب عنوان جدید پردیس دانشگاهی، تحصیلات تکمیلی خودگردان نیز در قالب ۳۳ رشته کارشناسی ارشد و ۴۴ رشته در مقطع دکتری آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

نشانی و تلفن های جدید پردیس دانشگاه علامه طباطبایی

نشانی :
انتهای همت غرب – دهکده المپیک – میدان دهکده – دانشگاه علامه طباطبائی ساختمان علاءالدین بهشتی طبقه سوم کدپستی :۱۴۸۹۶۸۴۵۱۱

دفتر ریاست: ۴۸۳۹۲۷۳۵
معاون آموزشی : ۴۸۳۹۲۷۰۹
رئیس اداره آموزش : ۴۸۳۹۲۷۱۱
پست الکترونیکی : pardis@atu.ac.ir

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محبت
میهمان
محبت
30 شهریور ، 1398

سلام ببخشید یک سوال میشه راهنمایی کنید؟؟ طبق این خبر یعنی شهریه پردیس علامه از دانشگاه آزاد کمتره؟؟؟ چون اگر‌حساب کنیم فکر کنم تقریباً آزاد تو‌رشته های انسانی هم‌ترمی ۹.۵ میلیون میشه که اگر ضرب در ۸ ترم کنیم میشه ۷۶ میلیون ولی اینجا تقریباً ۷۲ میلیون زده برای رشته انسانی؟؟ میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x