کد خبر: 52407

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

منابع آزمون دکتری

جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

با توجّه به آیین نامه ی پذیرش دانشجو در دوره ی دکتری (Ph.D) و دو مرحلهای بودن فرآیند پذیرش، مقتضی است در راستای اجرای آیین نامه ی ابلاغی شماره ی 3024 ، موّرخ 25 / 01 / 98 ، مرحله ی دوم ارزیابی (بررسی سوابق علمی داوطلبان محترم و…)، توسّط دانشگاه های پذیرنده ی دانشجو صورت گیرد؛ بنابراین لازم است در صورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ی شماره ی (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1398 ، ضمن توجّه ویژه، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک به شرح زیر، به صورت الکترونیکی در سامانه ی reg.umz.ac.ir اقدام گردد.

دریافت جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

 

نحوه ی ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

داوطلبان ضمن مراجعه به نشانی reg.umz.ac.ir و کد ملّی و شماره پرونده ی سازمان سنجش (کد هفت رقمی) یا شماره ی داوطلبی (کد شش رقمی)وارد سامانه شوند.
2 .پس از ورود به سامانه نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد نظر اقدام نمایند.
3 .نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ی ثبت نام به مبلغ 000 / 000 / 1  ریال، برابر با 100 هزار تومان اقدام کرده، کد سفارش که یک عدد شش رقمی است و از سامانه ی پرداخت آنلاین دریافت می شود، در مح ل مربوط درج گردد و فرم ذخیره شود.

تبصره: اگر دواطلب برای بیش از یک کد رشته محل معرّفی شده باشد، می تواند چند کد رشته را انتخاب نماید ولی برای هر کد رشته بایستی مبلغ جداگانه واریز کند. برای کد رشته محلّ هایی که دارای گرایش مشابه هستند و فقط نوع دوره (روزانه- شبانه و پردیس) آن ها متفاوت است، یک پرداخت انجام شود.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

4 .تمامی داوطلبان می بایست از تاریخ 11 / 03 / 1398 تا 72 ساعت قبل از برگزاری مصاحبه نسبت به تکمیل پرونده ی الکترونیکی از طریق سامانه ی reg.umz.ac.ir اقدام نمایند.

5 .پرونده ی الکترونیکی باید جهت بررسی و ارزیابی گروه های آموزشی از سوی داوطلب تأیید گردد.
6 .اصل مدارکی که از طریق سامانه ارسال و اطّلاعات آن ثبت شده است، بایستی در زمان مصاحبه همراه داوطلب بوده و تحویل گروه مصاحبه کننده گردد.
7 .مصاحبه مطابق برنامه ی زمان بندی اعلامی در سایت دانشگاه مازندران از ساعت 8 صبح الی 16 عصر می باشد.
8 .مصاحبه از هر دانشجو فقط در صورتی که در سامانه ی reg.umz.ac.ir ثبت نام و کارت مصاحبه را از طریق سامانه دریافت کرده باشد، انجام می گیرد.

 

جدول شهریه دکتری 98 دانشگاه مازندران

 

محل برگزاری مصاحبه دانشگاه سمنان

بابلسر- بلوار شهید ذوالفقاری-پردیس دانشگاه مازندران – دانشکده های مربوط به هر رشته گرایش تحصیلی.

 

دریافت جدول مصاحبه دکتری 98 دانشگاه مازندران

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x