کد خبر: 53048

تاریخ بروزرسانی : 1402/04/21

جذب 50 دانشجوی پسادکتری دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 99-98

منابع آزمون دکتری

جذب 50 دانشجوی پسادکتری دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 99-98

جذب 50 دانشجوی پسادکتری دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 99-98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان از جذب 50 دانشجوی پسادکتری دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

مهدی مؤمنی با بیان اینکه پذیرش پژوهشگران پسادکتری دارای چند مرحله است، اظهار کرد: مرحله نخست استادانی که مایل به پذیرش پژوهشگران پسادکتری هستند، نام و موضوع تحقیق را به دفتر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان اعلام و موضوعات تحقیق بر روی سایت دانشگاه اصفهان قرار داده می‌شود. سپس محققان آزاد که بیش از دو سال از فراغت تحصیل آنان نمی‌گذرد و شاغل نبوده با مراجعه به سایت و انتخاب موضوع تحقیق، ثبت‌نام می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه، در مرحله دوم متقاضی با توجه به موضوع تحقیق، پیشنهاده را تهیه می‌کند. پیشنهاده در یک جلسه مصاحبه با حضور استاد راهنما و متقاضی بررسی و نتیجه این جلسه مصاحبه به دفتر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان منعکس خواهد شد تا با محقق طی انعقاد قرارداد یکساله شروع به همکاری شود(حمایت دانشگاه خواجه نصیر از ورود فارغ التحصیلان به پسادکتری).

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان در ارتباط با تعداد پذیرش شوندگان دوره پسادکتری، گفت: دانشگاه اصفهان هر سال تعداد مشخصی را در قالب پسادکتری ثبت نام می‌کند. در سال ۹۶ تعداد ۹ محقق در قالب پسادکتری شروع به کار کرده‌اند که ارزیابی‌ها نشان داد اجرای چنین دوره‌ای پتانسیل موفقیت بالایی دارد.

مؤمنی اضافه کرد: سال ۹۷ تعداد ۴۲ نفر پذیرش شدند که تا شهریور سال جاری قرارداد تحقیق دارند و در سال ۹۸ ظرفیت پذیرش این دوره ۵۰ نفر اعلام شده است و متقاضیان از ۲۱ خرداد تا ۳۱ خرداد فرصت دارند، مدارک خود را به دانشگاه ارسال کنند(پذیرش دانشجوی پسادکتری در دانشگاه اصفهان سال 97).

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

وی با اشاره به مدارک علمی لازم برای پژوهشگران، خاطرنشان کرد: پژوهشگران متقاضی دوره پسادکتری دانشگاه اصفهان باید فارغ التحصیل دانشگاه‌های برتر باشند و توانایی پژوهشی ایشان در قالب کارنامه پژوهشی ارائه شود.

پسادکتری قالب تحصیلی نیست، بلکه یک قرارداد پژوهشی است که بین یک پژوهشگر و دانشگاه بسته می‌شود و پژوهشگر تعهد می‌کند که نتایج تحقیق به صورت مقالات پژوهشی در مجلات معتبر و برتر بین‌المللی چاپ شود.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس www.ui.ac.ir و مطالعه فراخوان پسادکتری می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. مهلت ثبت نام تا ۳۱ خردادماه ۹۸ است. هرگونه تمدید مهلت نیز بر روی این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشگاه اصفهان در جمع دانشگاه های برتر آسیا

پایگاه رتبه بندی تایمزُ دانشگاه اصفهان را نیز در فهرست دانشگاه های برتر قاره آسیا ، در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی کرد.

به گزارش وب سایت خبری uinews بر اساس اعلام اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اظهار داشت: پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی در سطح بین المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه ­بندی دانشگاه­های آسیایی را در کنار رتبه بندی های بین المللی خود انجام داد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x