کد خبر: 62054

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/03

جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد

منابع آزمون دکتری

مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری

جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه سمنان براساس آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی از بین داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۱ دانشجوی می‌پذیرد.

داوطلبانی که برای آن‌ها کارنامه مرحله اوّل (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و حدنصاب علمی لازم را کسب کرده اند می‌توانند از سه شنبه ۳ خرداد تا ۴۸ ساعت قبل از شروع مصاحبه هر رشته محل با مراجعه به سامانه مصاحبه دکتری به نشانی (srm.semnan.ac.ir/phdinterview) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوّم) اقدام کنند.

شایان ذکر است در مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد است.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

شیوه نامه انجام مصاحبه علمی:

داوطلبان محترم ملزم هستند تا ۴۸ ساعت قبل از شروع اولین روز مصاحبه هر رشته گرایش نسبت به ثبت نام در سامانه مصاحبه دکتری و بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام و ارسال مدارک و پرداخت هزینه مصاحبه، تمامی فرآیند‌های وضعیت بررسی مدارک، تاریخ، زمان مصاحبه و نوبت دهی توسط داوطلب قابل مشاهده و پیگیری است.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x