کد خبر: 57149

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

جزییات ثبت نام آزمون دکتری 1400

منابع آزمون دکتری

جزییات ثبت نام آزمون دکتری 1400

جزییات ثبت نام آزمون دکتری 1400

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ثبت نام آزمون دکتری از امروز روی سایت سازمان سنجش آغاز شده است. در این نوشته برآنیم تا جزییات ثبت نام آزمون دکتری 1400 را بیان نماییم.مهلت ثبت‌نام از روز یک‌شنبه ۲ آذرماه آغاز شده است. آخرین مهلت ثبت نام دکتری 1400 روز یک‌شنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.داوطلبان عزیز جهت ثبت‌نام بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱٬۵۰۸٬۵۰۰ ریال معادل صد و پنجاه هزار و هشتصد و پنجاه تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 1400 به صورت اینترنتی انجام می گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار ریال) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

با توجه به این که مقرر گردیده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۸۵۰۰ (هشت هزار و پانصد) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده نمایند. هزینه ثبت نام آزمون به صورت آنلاین از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت می‌شود.

ثبت نام آزمون دکتری 1400

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x