کد خبر: 66904

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/18

دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشجوی دکتری مهندسی برق می‌پذیرد

منابع آزمون دکتری

دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشجوی دکتری مهندسی برق می‌پذیرد

دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشجوی دکتری مهندسی برق می‌پذیرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دکتر مهدی احمدی رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه ، اظهار کرد: امسال بعد از گذشت چند سال از فعالیت آموزشی دانشگاه، توانستیم برای اولین سال تحصیلی به کمک مسؤولین اجرای و آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه حدود ۷ دانشجو در مقطع دکتری و در رشته آموزشی مهندسی برق را جذب کنیم.

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه 1402

این مقام آموزشی دانشگاه در ادامه بابیان اینکه در آینده نزدیک ثبت‌نام این دانشجویان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ انجام خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که در آینده بتوانیم شاهد پذیرش دانشجویان بیشتری در مقطع دکتری در دیگر رشته‌های مهندسی دانشگاه باشیم.

مهندسی برق الکترونیک

مهندسی برق مخابرات

مهندسی برق قدرت

مهندسی برق کنترل

 رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه درباره پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق در پایان خطاب به عموم مخاطبین، گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه اصل رعایت عدالت در فرایند انتخاب داوطلبان دوره دکتری تخصصی در دستور کار خود قرار می‌دهد و در ارزیابی مرحله دوم «سوابق آموزشی‌- پژوهشی» داوطلبان به نحوی که در آیین‌نامه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، توسط کمیته‌های منتخب در گروه‌های آموزشی دانشگاه بررسی می‌شود. (فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه رازی کرمانشاه)

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه

درباره دانشگاه صنعتی کرمانشاه

بحث تأسیس دانشگاه صنعتی در کرمانشاه از سال ۱۳۸۳ مطرح شد. پروژۀ ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال ۱۳۸۳ تصویب شده‌بود و این دانشگاه با تأخیر سه ساله از سال ۱۳۸۶ در حالی اقدام به زدن کلنگ ساختمان و همزمان پذیرش دانشجو کرد که ساختمانی که برای آن در نظر گرفته شده‌بود تنها یک فونداسیون در مکان پردیس دانشکدۀ کشاورزی بود که مدت‌ها به صورت نیمه‌تمام رها شده‌بود. در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ عبدالحمید پاپ‌زن که پیشتر دانشیار دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی و عضو مرکز پژوهشی تحقیقات توسعه اقتصادی–اجتماعی آن دانشگاه بود از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مسئول راه‌اندازی دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد. از زمان آغاز پذیرش دانشجو به مدت ۲۰ ماه کلاس‌های دانشگاه صنعتی در مکان دانشکدۀ علوم دانشگاه رازی برگزار می‌شد. از سال ۱۳۸۸ کلاس‌های این دانشگاه در بخشی از ساختمان سابق سازمان ملی جوانان در شهرک صدرا در حالی تشکیل می‌شد که در بخش دیگر آن شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر بود. پس از مدتی کل ساختمان در اختیار دانشگاه صنعتی قرار گرفت و از سال ۱۳۸۹ ساختمان دیگری نیز با عنوان دانشکدۀ انرژی در فاصلۀ حدود ۶۰۰ متری ساختمان اصلی اداری اجاره شد. به تدریج دو ساختمان استیجاری دیگر نیز با عنوان ساختمان پژوهش و ساختمان گروه IT و سخت افزار به این مجموعه اضافه شد که همگی در ابتدای شهرک صدرا تا قبل از میدان شهرک پردیس قرار داشتند.در این میان عبدالحمید پاپ‌زن که مسئولیت راه‌اندازی دانشگاه را بر عهده داشت در ۳۰ آبان ۱۳۹۰ استغفا داد و به کشور آلمان مهاجرت کرد. در آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۳ دانشگاه صنعتی کرمانشاه از حدود ۱۰ هزار متر فضای استیجاری تشکیل می‌شد و ساختمان اصلی دانشگاه همچنان در حال ساخت بود. از سال ۱۳۹۵ برگزاری کلاس‌ها به ساختمان جدید دانشگاه در بزرگراه امام خمینی جنب دانشکدۀ کشاورزی منتقل شد که بخشی از آن تجهیز و آماده‌سازی شده‌بود. از آن زمان با بهره‌برداری از فضاهای جدید به تدریج فعالیت‌های دانشگاه در ساختمان جدید متمرکز شد و امکانات بیشتری در این دانشگاه فراهم آمد.

کرمانشاه-بزرگراه امام خمینی(ره)
کدپستی: ۶۷۱۵۶۸۵۴۲۰
شماره تماس: ۳۸۳۰۵۰۰۱,۵۰۰۲,۵۰۰۳,۵۰۰۴,۵۰۲۱,۵۰۲۳,۵۰۵۲,۵۰۶۱-۰۸۳

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول سال تحصیلی1404-1403
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x