کد خبر: 71836

تاریخ بروزرسانی : 1402/08/09

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه‌ پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال‌ ۱۴۰۲ دانشگاه صنعتی کرمانشاه، به اطلاع می‌رساند که‌ ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه در دو مرحله شامل پذیرش غیرحضوری و ارسال مدارک به شرح زیر و مطابق با برنامه زمان بندی اعلام شده، انجام می شود که انجام هر کدام از مراحل به منظور تکمیل ثبت نام نهایی الزامی می‌باشد. در ضمن خواهشمند است از مراجعۀ حضوری به دانشگاه برای ثبت نام خودداری فرمایید.

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

برنامه زمانبندی

پذیرش غیر حضوری

1402/06/12
لغایت
1402/06/14

از طریق سامانه گلستان
http://golestan.kut.ac.ir

ارسال مدارک

1402/06/12
لغایت
1402/06/14

ارسال مدارک توسط پست پیشتاز

شروع کلاس ها

1402/07/03

دریافت معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان پسر فاقد کارت پایان خدمت و معافیت دائم)

پذیرفته شدگان گرامی لازم است مطابق فایل راهنمای ذیل، به سامانه پلیس به آدرس https://services.epolice.ir  مراجعه نموده، و نسبت به أخذ معافیت تحصیلی اقدام می نمایند.
تبصره: آن دسته از پذیرفته شدگانی که اکنون در حال گذراندن خدمت سربازی هستند، لازم است ابتدا در سامانه مذکور درخواست ترخیص از خدمت خود را ثبت کنند و پس از تایید دانشگاه می توانند برگه تاییدیه را دریافت و به نظام وظیفه مراجعه کنند. در مرحله بعد پس از صدور برگه ترخیص توسط نظام وظیفه ، به دانشگاه مراجعه و آن را تحویل می نمایند. سپس می توانند مطابق با راهنما با ورود مجدد به سامانه پلیس درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند.

ثبت نام غیر حضوری

پذیرفته شدگان می‌توانند از تاریخ  ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ با ورود به سایت http://golestan.kut.ac.ir و با استفاده از راهنمای سیستم  نسبت به ثبت نام دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی کرمانشاه و درج اطلاعات شخصی و مدارک مورد نیاز اسکن شده اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیر حضوری

۱-اسکن تمام صفحات شناسنامه
۲-اسکن کارت ملی
۳-اسکن مدرک نظام وظیفه
کسانی که کارت معافیت و یا کارت پایان خدمت دارند اسکن کارت مربوطه و کسانی که از سامانه پلیس برگه معافیت تحصیلی موقت دریافت نموده اند اسکن برگه مربوطه را ضمیمه می کنند.
۴-اسکن مدرک پایان تحصیلات کارشناسی
۵- اسکن مدرک پایان تحصیلات کارشناسی ارشد
🔴 پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دانشجوی سال اخر بوده و حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند می توانند اسکن فرم معدل دانشجویان سال آخر (کلیک کنید) را در این قسمت آپلود نمایند.( قابل ذکر است این فرم ها می بایست با تایید و مهر و شماره دانشگاه مقطع قبلی دانشجو باشد)
۶-اسکن مدرک پایان تحصیلات کاردانی (در صورتی که دانشجو کارشناسی ناپیوسته بوده است)
توجه: حجم فایل ها کمتر از kb ۲۵۰ باشد

ارسال پستی مدارک

دانشجویان بعد از انجام ثبت نام غیر حضوری خود می‌بایست فقط در تاریخ‌های ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ الی ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات به شرح زیر، به نشانی پستی زیر اقدام نمایند. به مدارکی که تاریخ ارسال پستی آنان پس از مهلت یاد شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
علاوه بر نام و نام خانوادگی و شماره تماس، بر روی پاکت پستی حتما عنوان رشته پذیرفته شده و همچنین عبارت مدارک ورودی های جدید مقطع دکتری ۱۴۰۲ قید شود.

نشانی پستی دانشگاه

کرمانشاه، بزرگراه امام خمینی (ره) ، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، کدپستی: ۶۷۱۵۶۸۵۴۲۰

مدارک مورد نیاز جهت ارسال پستی

۱-دو نسخه تصویر کارت ملیو تمام صفحات شناسنامه
۲ -۳‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌
۳-مدرک وضعیت نظام وظیفه برای برادران با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۱۹ و ٢٠ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ١۴٠٢
🔴 برادرانی که کارت پایان خدمت دوره و یا کارت معافیت دارند حتما یک کپی از آن را ارسال نمایند.
🔴 برادرانی که جهت دریافت معافیت به سامانه پلیس مراجعه کرده اند می بایست برگه معافیت موقت دریافتی از سامانه را ارسال نمایند.
تبصره۱- آن دسته از پذیرفته شدگانی که اکنون در حال گذراندن خدمت سربازی هستند، لازم است پس از ثبت نام اینترنتی، جهت دریافت معرفی نامه ترخیص از خدمت، شخصا به واحد نظام وظیفه دانشگاه مراجعه نمایند.
4- سهمیه رزمندگان و ایثارگران
 پذیرفته ­شدگان با سهمیه رزمندگان یا سهمیه ایثارگران (به شرح مندرج در صفحات ٢١ تا ٢٣ دفترچه راهنمای ثبت­ نام این آزمون) در زمان ثبت ­نام، ملزم به ارائه فرم یا مدرکی در رابطه با تأیید سهمیه ثبت نامی خود نیستند و ملاک عمل برای ثبت_نام این دسته از پذیرفته شدگان همان عنوان درج شده در فایل و فهرست ارسالی از سوی این سازمان است. در صورت عدم تأیید سهمیه پذیرفته­ شدگان مذکور از سوی ارگان ذیربط، موضوع از طریق این سازمان به آن دانشگاه اعلام خواهد شد.
5- اصل و تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده است و یک برگ فتوکپی آن
6-اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ­ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی (فارغ التحصیل حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱) که در آن معدل دوره کارشناسی­ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ­ای قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن
تبصره – آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده، لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر (کلیک کنید) را تکمیل و اصل آن را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، همراه سایر مدارک ارسال نمایند.
7- دانشجویانی که کارشناسی ناپیوسته بوده ­اند لازم است در زمان پذیرش اینترنتی مشخصات مقطع کاردانی را در قسمت تحصیلات قبلی وارد نموده و حتما اصل و کپی مدرک کاردانی را نیز به همراه سایر مدارک پست نمایند.
تذکر: ارسال این مورد برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته الزامی است .
8- دانشجویانی که مدارک پایان تحصیلات آن­ها (کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد) فاقد کد صحت می ­باشد، لازم است مطابق با راهنمای موجود در سایت دانشگاه (kut.ac.ir) قسمت دانش آموختگان نسبت به دریافت کد صحت و سپس تاییدیه تحصیلی اقدام نمایند و تاییدیه را ارسال نمایند. خواهشمند است کد صحت را نیز بر روی تاییدیه درج نمایید.
تذکر مهم:بجز کارت ملی و شناسنامه، ارسال اصل سایر مدارک الزامی است. در صورت عدم ارسال، ثبت نام دانشجو باطل خواهد شد.
دانشجویان گرامی قبل از پُست مدارک تحصیلی خود در زمان ثبت نام، به تعداد مورد نیاز خود کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی خود تهیه و در نزد خود نگهداری نمایند؛ پس از ثبت نام امکان تحویل و رویت مدارک وجود ندارد.
تذکر مهم : از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

تکمیل پرسشنامه سلامت جسم و روان

پذیرفته شدگان گرامی می بایست جهت تکمیل پرسشنامه‌ کارنامه سلامت جسم از طریق لینک  https://portal.saorg.ir/physicalhealth و جهت تکمیل پرسش نامه کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhelth اقدام نمایند.
توجه: جهت تکمیل کارنامه های فوق لازم است ابتدا در سامانه مربوطه ثبت نام نمایید.
تذکر: تکمیل پرسش نامه های ذکر شده الزامی می باشد.

وام دانشجویی

دانشجویانی که درخواست دریافت وام دانشجویی دارند می توانند از طریق فایل راهنما و ورود به لینک www.swf.ir  قسمت سامانه یکپارچه صندوق رفاه اقدام نمایند.

رزرو غذا

پس از پذیرش نهایی دانشجو توسط دانشگاه، اسامی به اتوماسیون تغذیه انتقال می یابد و دانشجویان می توانند از طریق راهنمای تصویری رزرو غذا (کلیک نمایید) اقدام کنند.

انتخاب واحد و شروع کلاس ها

دانشجویان عزیز انتخاب واحد به صورت گروهی توسط دانشگاه صورت می گیرد. در صورت نیاز به هرگونه تغییر می توانید زمان حذف و اضافه (۱۴۰۲/۰۶/۲۷ الی ۱۴۰۲/۰۶/۲۸)  تغییرات را لحاظ نمایید. ضمنا تاریخ شروع کلاس ها ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ می باشد.

راه های ارتباطی

پذیرفته شدگان محترم در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴-۰۸۳۳۸۳۰۵۰۰۱ و داخلی‌های زیر (بر حسب مورد) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر تماس حاصل نمایند:
ردیفنام واحد سازمانیشماره تماس
1کارشناس تحصیلات تکمیلی آموزش کل (خانم مهندس ملکی)1042
2کارشناس تحصیلات تکمیلی گروه مهندسی برق (آقای مهندس عسکری)1152
3کاربر ارشد سیستم گلستان1046
مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
کرمانشاه-بزرگراه امام خمینی(ره)
کدپستی: ۶۷۱۵۶۸۵۴۲۰
 
 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعادت
میهمان
سعادت
21 شهریور ، 1402

سلام
من با کمک شما قبول شدم
و این پیام بدم که مصاحبه دکتری دانشگاه تهران واقعا سخت و سنگین به هرکسی که می‌ره حتما بگین خیلی خوب دروس تخصصی خودشو مسلط باشه
ممنونم از شما بابت زحماتی که کشیدن
خدا بهتون سلامتی بده 🙏

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x