کد خبر: 62939

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/02

ثبت نام و فرمهای موردنياز دانشجويان جديدالورود دكتری 1401 دانشگاه صنعتی شاهرود

منابع آزمون دکتری

ثبت نام و فرمهای موردنياز دانشجويان جديدالورود دكتری 1401 دانشگاه صنعتی شاهرود

ثبت نام و فرمهای موردنياز دانشجويان جديدالورود دكتری 1401 دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سراسری سال تحصيلي  1402-1401 در اين دانشگاه و همچنین پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه ممتازین(بدون آزمون) که قبلا اسامی آنها از طریق دفتر استعدادهای درخشان اعلام شده، ابتدا باید جهت ثبت نام مشروط و اولیه ازتاريخ 1401/06/03 لغايت 1401/06/07 به سيستم آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی شاهرود http:/golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه کنند و با کلیک روی ” ثبت نام الكترونيكی (غيرحضوری)” مراحل ثبت نام اولیه و مشروط ( اينترنتی) دكتری 1401 دانشگاه صنعتی شاهرود را مشاهده و طبق آن مراحل ثبت نام اولیه را تکمیل کرده و پس از اتمام ثبت نام، گواهی پذيرش الكترونيكی (گواهی ثبت نام مشروط و اولیه) را دریافت نمایند. لازم است این گواهی به همراه سایر مدارک  مندرج در این اطلاعیه جهت نهایی شدن ثبت نام به صورت حضوری  به آموزش دانشکده مربوطه تحویل گردد. ثبت نام مشروط و اولیه دانشجویان فقط بصورت غیر حضوری قابل انجام می باشد. (راهنمای ثبت نام اینترنتی در ذیل این اطلاعیه قراردارد)

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

اطلاعیه شماره 2 دکتری

فرمهای پیوست اطلاعیه شماره 2 دکتری

آدرس: شاهرود میدان هفت تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود
شماره تماس:9 – 02332392204
کد پستی:3619995161
صندوق پستی:316
پست الکترونیک:info@shahroodut.ac.ir

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

درباره دانشگاه

دانشگاه صنعتی شاهرود، یکی از دانشگاه های صنعتی و دولتی ایران، واقع در شهر شاهرود است. این دانشگاه به‌عنوان اولین دانشگاه تأسیس‌شده در استان سمنان، دارای بیش از ۱۱٬۷۰۰ دانشجو و ۳۴۰ عضو هیئت علمی است. ظرفیت پذیرش سالانه دانشجو در دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از ۲٬۴۰۰ نفر است که در ۴۰ رشته دکتری، ۷۶ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته کارشناسی تحصیل می‌کنند. این دانشگاه دارای ۱۴ دانشکده و ۴ پردیس به نام‌های پردیس مرکزی، پردیس صنعت و فناوری‌های نوین، پردیس مهندسی کشاورزی و پردیس معدن آموزشی است که در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸۲ هکتار گسترده شده‌اند.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی صالح آبادی
میهمان
مهدی صالح آبادی
19 آذر ، 1402

از لحاط امکانات و آزمایشگاه ها دانشگاه صنعتی شاهرود خیلی خوب و حتی در سطح عالی هست چون تمام آزمایشگاه ها مجهز هستند. امکانات تفریحی و رفاهی هم خیلی خوب و عالی و دارای چندین زمین فوتسال و استخر شناست.
انتشاراتی ها بسیار خوب هم در دانشگاه هست و در محوطه خوابگاه و دانشگاه نیز موجود است. و سلف آزاد هم برای دانشجویان در داخل دانشگاه موجود است

مهدی صالح آبادی
میهمان
مهدی صالح آبادی
19 آذر ، 1402

برترین اساتید در این دانشگاه به خصوص در دانشکده معدن حضور دارند دکتر عطایی و دکتر خالو کاکایی و دکتر جلالی و دکتر سرشکی برجسته ترین وبا تجربه ترین این گرایش که استاد نمونه ی سال شناخته شدند.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x