کد خبر: 56311

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

دلیلی برای تغییر زمان آزمون‌های سراسری وجود ندارد

منابع آزمون دکتری

شرکت در آزمون دکتری 99

دلیلی برای تغییر زمان آزمون‌های سراسری وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سازمان سنجش: کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهرهای وضعیت قرمز با رعایت پروتکول برگزار می‌شود/ دلیلی برای تغییر زمان آزمون‌های سراسری وجود ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:
زمان آزمون های کشوری با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهرهای وضعیت قرمز هم با رعایت پروتکل برگزار می شود.
زمان آزمون های ملی کشوری از جمله کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ با هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و تمام داوطلبان از این زمان بندی آگاه بودند و سازمان سنجش آموزش کشور نیز برای هر آزمون دو نوبت مهلت تغییر و ویرایش حوزه امتحانی برای داوطلبان در نظر گرفت.

زمان برگزاری آزمون دکتری 99

از همین رو دلیلی برای تغییر زمان آزمون های سراسری کشوری وجود ندارد و کنکورها حتی ها در شهرهای با وضعیت قرمز بیماری کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند.
علاوه بر اینکه مسائل بهداشتی رعایت می شوند، عوامل اجرایی نیز توجیه شده اند و پروتکل های مربوطه نیز در زمان های برگزاری آزمون ها نیز به تمامی مراکز امتحان و عوامل اجرایی ابلاغ می شوند.
داوطلبان و عوامل اجرایی بدون ماسک نمی توانند وارد حوزه شوند و هر داوطلب باید وسایل خودش را همراه داشته باشد و از دیگران وسیله ای نگیرد. پروتکل ها و ملزومات بهداشتی که هر داوطلب باید همراه داشته باشد به داوطلبان پیامک می شود و داخل حوزه ها نیز بنرهایی برای اطلاع رسانی بیشتر زده می شود.
داوطلبان نگران برگزاری آزمون نباشند و شرایط بهداشتی حتی در شهرهای با وضعیت قرمز بیماری کرونا بیش از گذشته رعایت می شود تا آزمون ها در کمال صحت و سلامت برگزار شود.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
5 تیر ، 1399

واقعا دلیلی وجود نداره؟؟ همین جوریشم ک مردم تو خونه هستن داره روزی 130تا کشته میده ما برای تمامی کنکور ها امسال 2میلیون و750هزار نفر شرکت کننده داریم اگ اجتماع میلیونی ایجاد بشه واقعا خطرناک نیس؟؟ واقعا براساس چ عقل و منطقی این کارو میخوان انجام بدن..خانواده های این داطلبا ج گناهی کردن..اصن کی سر جلسه ماسک میزنه داوطلب نیاز داره اکسیژن ب مغزش برسه..اگ کنکور برگذارشه ن تنها ایران بلکه کشورهای هم جوار ایران ب خطر میوفتن..ی تصمیم درست بگیرن چ عجله ایع حالاتو اوج کرونا امتحان گرفتن ی خورده ب فکر عواقش باشنین.اون مفتش های جلسه اون مراقبا حتی حراست ورودی سالن هم در خطرن..اینجوری اصن داوطلبا سرجلسه نمیرن..حداقلش زنده میمونن کنکور ک دیگ ب قیمت جون ادم نیس ک..جون خودمون و خانوادمون مهمتره

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x