کد خبر: 9620

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

دوره مشترک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین با روسیه، هلند و کره جنوبی

منابع آزمون دکتری

تعریف دوره های بين المللي با مضامين مد نظر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دوره هايي است که به صورت مشترک بين دانشگاه ايراني و خارجي برگزار مي شود.
در خصوص دانشگاه هایی که این دوره ها در آنها برگزار می شود، باید گفت یکی از دانشگاه های طرف کار  دانشگاه خواجه نصیر می باشد دانشگاه توئنته هلند(Twente) است که دانشکده ژئوماتیک دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي با دانشکده ژئوماتيک اين دانشگاه دوره سنجش از دور و دوره سامانه هاي اطلاعات جغرافيايي برگزار مي کنند.
 نحوه آموزش در این دوره ها و تعداد دانشجویان هر دوره نیز: کلاس ها در ایران غالبا به زبان انگلیسی و در کشور میزبان کاملا به این زبان است. دانستن زبان انگليسي در سطح مناسب جزئي از شرط پذيرش در اين دوره هاست و شرکت کنندگان در صورتي که در اين حد دانش انگليسي نداشته باشند يک ترم اول وقت دارند تا خود را به اين حد برسانند.
عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی یادآور شده است : انتظار میرود بعد از دو سه دوره که اين فعاليت به صورت بين المللي برگزار مي شود، دانشگاه خواجه نصير خود به هاب يا مرکز تمرکز منطقه اي براي برگزاري اين دوره ها تبديل شده و به صورت گسترده تري اين دوره ها را براي دانشجويان داخلي و دانشجويان در سطح منطقه برگزار کنيم.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x