کد خبر: 62166

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/16

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، نتیجه بررسی اولیه ثبت نام الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران اعلام شد.

مصاحبه داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته شده اولیه اعلام شده است از روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد شد.

متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تکمیل کرده‌اند، می‌توانند برای آگاهی از وضع بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضع بررسی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران بر این اساس داوطلبانی که وضع بررسی اولیه مدارک آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه مشروط اعلام شده است و برای مصاحبه دعوت شده‌اند، تا زمان مصاحبه فرصت دارند مدارکی را که تأیید نشده‌اند ، تکمیل کنند.

داوطلبانی که وضع بررسی اولیه آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه” عدم تأیید” اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.

جلسات مصاحبه کلیه رشته یا گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود؛ لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از طریق وبگاه دانشکده‌های مرتبط اعلام خواهد شد.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ لغایت روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه، برگزار می‌گردد. ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس / دانشکده مربوط مرا جعه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها

داوطلبان فوق در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران به آدرس Its۳@ut.ac.ir مکاتبه کنند.

ارائه معرفی نامه حوزه نظام وظیفه به عنوان گواهی موقت کارشناسی ارشد برای داوطلبان ذکور کفایت می‌کند.

ضروری است داوطلبان گرامی برای کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به پایگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی Academics.ut.ac.ir و پایگاه دانشکده‌های ذی ربط مراجعه نمایند.

با اعلام دانشگاه تهران، نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پس از مصاحبه از طریق وبگاه این دانشگاه به نشانی academics.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.

انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نمی‌باشد. شایان ذکر است داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه این دانشگاه نمی‌باشند با ارائه مستندات لازم جهت انجام مصاحبه با پردیس / دانشکده ذیربط هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

مشاوره  مصاحبه دکتری

برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با سوالات مصاحبه دکتری استعداد درخشان می توانید با تیم مشاوران کاردان و حرفه ای پایگاه تخصصی دکتری در این رابطه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را در این رابطه از آن ها جویا شوید.

درخواست خود را در واتس اپ به شماره 09306406058 بفرستید

تلفن کارگاه آموزش و مشاوره ؛ مصاحبه دکتری 97

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کنکوری
میهمان
کنکوری
13 مرداد ، 1401

هیچ چیز الکی وجود نداره و اینکه امتحان دادید نشان از یک خواست و کشش درونی هست، انشاالله که بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید ولی توجه داشته باشید که تصمیم شما نه براساس بعضی از شرایط باشه چون باعث حسرت خواهد شد. تصمیمی بگیرید که به انجام اون ایمان دارید.

ناصر عابدی
میهمان
ناصر عابدی
13 مرداد ، 1401

۴۳ سال دارم
با رتبه۱۵

امید به خدا

بروم جلو ببینیم چی پیش میاد
واقعا درس خواندن را هم دوست دارم و لذت می برم

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

اگه به مصاحبه دعوت شدید آزمون دیگه تموم شد . الان دیگه فقط مصاحبه مهمه . اینجا تعیین میشه که قبول یا رد . دیگه هیچ ربطی هم به آزمون نداره . اینو با اطمینان میگم . پس خودتو درگیر رتبه و آزمون نکن . همه چیز بستگی به جلسه مصاحبه داره

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

دوستان یک سوال داشتم من در آزمون اصلا نه زبان زدم و نه استعداد تحصیلی، به نظر شما ممکن چون اینها رو نزدم تو نتیجه مصاحبه من تاثیر بذاره چون در من دانشگاه دولتی مصاحبه داشتم.

ناشناس
میهمان
ناشناس
13 مرداد ، 1401

بنده رشته فنی و مهندسی و دارای سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد هستم. رتبه ام در سهمیه آزاد ۲۳ و در سهمیه ایثاگری یک شده است.
برای مصاحبه فقط روزانه و نوبت دوم تهران را انتخاب کردم، دانشگاه تهران ۸ نفر روزانه و یک نوبت دوم جذب میکنه.
میخواستم بدونم تا چه مقدار شانس قبولی دارم.
مصاحبه را رازی بودم اما اینکه آیا اساتید محترم دانشگاه نسبت به من نظر مثبتی داشته اند، را نمیدانم.
نگران این هستم که حد نصاب مصاحبه را به من ندهند.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x