کد خبر: 61735

تاریخ بروزرسانی : 1401/01/31

دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه تهران از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در رشته‌های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir سپس روی آیکن داوطلبان دکتری تخصصی استعداد درخشان کلیک کنید. پذیرش و ثبت نام از تاریخ یکم اردیبهشت لغایت ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. (مطابق دفترچه شماره یک دکتری سازمان سنجش آموزش کشور). داوطلبان فقط در یک رشته گرایش از یک مجموعه امتحانی می‌توانند ثبت نام کنند و در مصاحبه شرکت داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

براساس اعلام دانشگاه، تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، مجاز نیست. مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

پذیرش نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است. شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید. نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x