کد خبر: 69998

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/06

نتایج پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی1403-1402

منابع آزمون دکتری

نتایج پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی 1402

نتایج پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی1403-1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، نتایج پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) سال تحصیلی1403-1402 دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.
در اطلاعیه دفتر جذب و هدایت استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی آمده است:
ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی1403-1402، برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کد ملی خود را در لینک زیر وارد نمایید.
(در صحیح وارد کردن کدملی دقت نمایید.کدملی به انگلیسی وارد شود.)

مشاهده نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی

ضمنا”به اطلاع می‌رساند:
پذیرفته‌‍شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی لازم است فرم درخواست ثبت مشخصات به همراه فرم صلاحیت عمومی را پس از تکمیل دقیق تا تاریخ 1402/05/27 به آدرس ایمیلsbutalent@sbu.ac.ir ارسال نمایند. دقت فرمایید موضوع ایمیل و عنوان فایل‌ ارسالی شامل نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع پذیرفته شده باشد.
🔴 تایید وصول ایمیل شما توسط اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان، ارسال خواهد شد.
🔴 در صورت عدم دریافت ایمیل وصولی، لازم است فرم مجدداً ارسال شود.

نکات مهم درتکمیل فرم صلاحیت عمومی:

داوطلبان بایستی در تکمیل و ارسال اطلاعات، نکات ذیل را دقیقاً رعایت نمایند:
1-  تکمیل دقیق “فرم بررسی صلاحیت عمومی” با الصاق عکس و امضاء.
2-  تصویر صفحه اول شناسنامه.
3-  تصویر پشت و رو کارت ملی.
4- کپی حکم کارگزینی، در صورت اشتغال.
5- تصویر فیش واریزی به مبلغ  2/140/000 ریال .
🔔🔔اطلاعات (صلاحیت عمومی) به صورت یکپارچه و در یک فایل (pdf)باشند.🔔🔔
افراد ذخیره تا اطلاع ثانوی از ارسال مدارک و فرم ثبت نام خودداری فرمایند . در صورت انصراف نفرات اصلی این دفتر با ایشان تماس خواهد گرفت.​​​​​​​
– ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان‌ بدون آزمون، همانند سایر پذیرفته‌‌شدگان با آزمون صورت می‌پذیرد. لذا لازم است اطلاعیه‌های آتی آموزش و مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در خصوص نحوه ‌ثبت‌نام را پیگیری نموده و مطابق آن اقدام نماید.
 

شرایط لازم برای ارائه درخواست دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی1403-1402

1- تا اول مهر 1402 کمتر از 2 سال از تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی گذشته باشد.
2- متقاضیان باید حداکثر تا 1402/06/31 فارغ التحصیل شوند.
3- حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی 16 (با اعمال ضریب همترازی) و رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری 16 (بدون اعمال ضریب همترازی) است.
4- حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی ارشد 17 (بدون اعمال ضریب همترازی) است.
5- داشتن حداقل یکی از شرایط زیر:

🔰 یک مقاله در یکی از مجلات علمی پژوهشی معتبر داخلی یا خارجی پذیرفته یا چاپ شده مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد، نفر اول باشد،
تبصره 1- مجلات پذیرش دهنده مقالات مذکور نباید در فهرست نشریات نامعتبر، کم اعتبار و یا جعلی (به تشخیص معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه) باشند.
🔰 یک ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران.
🔰 رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره‌های علمی معتبر ملی و بین المللی.
🔰 رتبه اول تا پنجم المپیاد علمی دانشجویی کشوری.

🔰 متقاضیانی که مقطع کارشناسی ارشد خود را در دوره های روزانه یا نوبت دوم دانشگاه های دولتی گذرانده اند و دارای رتبه های اول، دوم یا سوم در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود هستند.

تبصره 2- متقاضیان رشته های علوم پایه و فنی مهندسی که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه‌های «شهید بهشتی، تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، تبریز، علم و صنعت ایران، تربیت مدرس، شیراز، اصفهان، علامه طباطبایی» بوده و واجد یکی از شرایط  بند 5 هستند، داشتن معدل کارشناسی ارشد بالای 16 جایگزین بند 4 می شود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

تذکرات مهم در خصوص فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی

1) دانش آموختگان و دانشجویان کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و دارندگان مدارک دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، غیر حضوری و آموزش محور و دانش آموختگان و دانشجویان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های خارج از کشور مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه شهید بهشتی نمی‌باشند.
2) رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. تشخیص این موضوع به عهده گروه آموزشی مربوط است.
3) پذیرش بدون آزمون دوره دکتری رشته های مندرج در جدول 2 صرفا از رشته های کارشناسی ارشد مشخص شده در این جدول امکان پذیر است.
4) متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه و دریافت نام کاربری و گذرواژه جداگانه متقاضی حداکثر دو رشته (مرتبط با رشته کارشناسی ارشد خود) باشند.
5) متقاضی نباید در زمان ارایه تقاضای پذیرش، دانشجوی مقطع دکتری سایر مؤسسات و دانشگاه‌ها باشد.
6) با توجه به اینکه احتمال تغییر در رشته‌های مشمول پذیرش بدون آزمون دوره دکتری سال تحصیلی 1403-1402 وجود دارد، لذا حذف رشته گرایش مورد تقاضای داوطلب هیچ گونه حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.
7) تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس جدیدترین آیین نامه پذیرش در مقطع دکتری(استعدادهای درخشان)، مجاز نیست.
8) مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
9) وجه پرداختی بابت بررسی پرونده بوده و در صورت نقص مدارک، عدم احراز شرایط اولیه یاعدم پذیرش مسترد نخواهد شد.
10) تا موعد ثبت نام در مقطع دکتری تمامی مدارک نهایی تحصیلی کارشناسی ارشد باید ارائه گردد.
11) پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در صورت انصراف از تحصیل در دوره روزانه مشمول مقررات آموزشی دانشجویان انصرافی می‌شوند.
12) پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
13) چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
14) با عنایت به اینکه ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان علمی، منوط به تأیید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجوی سازمان سنجش آموزش کشور است، دانشگاه از صدور هر گونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تاییدیه معذور است.

15) هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی اداره جذب و هدایت استعداد های درخشان صورت می پذیرد.

هرگونه اطلاع رسانی در خصوص پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی از طریق وبگاه
https://www.sbu.ac.ir/web/eduvp/talent
و رایانامه :
sbutalent@sbu.ac.ir
صورت می گیرد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روشنک
میهمان
روشنک
6 فروردین ، 1403

کلاس‌ها در دانشگاه برگزار می‌شود. دانشکده‌ی محل تحصیلم یعنی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی نیز در سازمان مرکزی واقع شده و محل تشکیل کلاس‌ها همانجاست. خوشبختانه فاصله خوابگاه و دانشکده کم بوده و سرویس ایاب و ذهاب نیز برقرار است.

قادری
میهمان
قادری
25 آذر ، 1402

از نظر تشکل ها به نظرم انجمن آمار یکی از تشکل های قوی و کارآمد دانشکده علوم ریاضی محسوب می شود که واقعا از لحاظ کارایی، برای دانشجویان با برگزاری دوره های مختلف و مراسمات مختلف بسار مفید فایده بوده است .

دانشجوی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی
میهمان
دانشجوی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی
24 آذر ، 1402

واحدهای ما غالبا در دانشکده پرستاری (تقاطع نیاش) برگزار می‌شود، با این حال برخی از واحدهایمان در دانشگاه(ولنجک) برگزار شده و رفت و آمد رفت و آمد برای دانشجوهای مقیم تهران مشکل است، (مخصوصا زمان بعد از کارآموزی)، من خودم هر روز هزینه‌ گزافی را برای رفت و آمد از خانه تا دانشکده را متحمل می‌شوم که مشکل اصلی فاصله‌ی زیاد خانه تا دانشکده است و خستگی راه هست.

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x