کد خبر: 58550

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/12

دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه مفید

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه مفید

دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه مفید

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری اطلاعیه ای مبنی بر دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه مفید منتشر شده است که بسیار برای داوطلبان آزمون دکتری میتواند جذاب باشد.

فرآیند ثبت نام برای مصاحبه

۱- مراجعه به سامانه الکترونیکی پذیرش دانشگاه مفید به آدرس /http://azmoon.mofidu.ac.ir

۲- واریز هزینه مصاحبه به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی

۳- مطالعه اطلاعیه، شرایط و مدارک مورد نیاز برای مصاحبه

محل مصاحبه دانشگاه مفید قم به صورت حضوری خواهد بود و ساعت دقیق مصاحبه هرفرد اطلاع‌رسانی خواهد شد. از شرایط مهم استفاده از این فرصت میتوان داشتن حداقل میانگین کل ۱۶در مقطع کارشناسی و میانگین کل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد (یا میانگین هم تراز شده هریک از مقاطع مذکور طبق دستور العمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی وبیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

دانشگاه مفید به‌عنوان یک دانشگاه پیشرو در زمینۀ ایجاد فضایی علمی و دانشگاهی برای مباحث علوم انسانی، با همّت والای مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی موسوی اردبیلی(ره) در سال ۱۳۶۸ تأسیس شددر دانشگاه مفيد ۴۱ گرايش تحصيلی در شش دپارتمان «اقتصاد»، «حقوق»، «فلسفه»، «علوم سياسی»، «الهيات» و «زبان انگليسی» و در سه مقطعِ كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری ارائه می‌شود. ورود به دانشگاه مفيد از سه روش كنكور سراسری، آزمون اختصاصی (ويژۀ طلاب حوزه‌های علميه) و ورود بدون آزمون امکان‌پذیر است. هم‌اکنون بيش از ۱۸۰۰ دانشجوی آقا و خانم (ايرانی و غير ايرانی) در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x