کد خبر: 64000

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/12

تسهیلات جدید پذیرش دکتری بدون آزمون 1402 دانشگاه علم و صنعت

منابع آزمون دکتری

تسهیلات جدید پذیرش دکتری بدون آزمون 1402 دانشگاه علم و صنعت

تسهیلات جدید پذیرش دکتری بدون آزمون 1402 دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه علم و صنعت تسهیلات جدید را برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان ۱۴۰۲ اعلام کرد.

جایگاه دانشگاه علم و صنعت در رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی

بر اساس نظام معتبر رتبه‌بندی تایمز در سال ۲۰۱۶، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاه اول کشور در جایگاه ۴۷۵ دانشگاه‌های جهان قرار گرفت که بعد از آن دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دانشگاه دوم کشور جایگاه ۴۸۳ جهان را به خود اختصاص داد. همچنین در سال ۲۰۱۷ نیز این دانشگاه به عنوان دانشگاه اول کشور معرفی‌شد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۷–۲۰۱۶ کیو اس، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دومین دانشگاه کشور معرفی‌شد. همچنین این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جهان رتبه ۴۹۱–۵۰۰ را به دست آورد.

براساس نظام رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاهی لایدن در سال ۲۰۱۶، دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه ۴۳۶ رابین دانشگاه‌های برتر جهان کسب کرد. همچنین این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی نیز در رتبه ۱۸۹ جهان قرارگرفت. در رتبه‌بندی معتبر یواس نیوز اند ورلد ریپورت سال ۲۰۱۶، علوم مهندسی دانشگاه علم و صنعت ایران در رتبه ۱۱۹ جهان و همچنین علوم مواد این دانشگاه در رتبه ۱۹۰ قرار گرفتند.همچنین بر اساس رتبه‌بندی NTU در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی در رتبه ۱۶۷ جهان و دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه در جایگاه ۴۸ دانشکده‌های مهندسی مکانیک دانشگاه‌های جهان قراردارد.

در رتبه‌بندی سال 2022 NTU، در رشته مهندسی مکانیک رتبه 59 جهان و سوم ایران و در رشته مهندسی عمران رتبه 76 جهان و دوم ایران را کسب‌کرد.

جزئیات ثبت نام ورودی های دکتری دانشگاه علم و صنعت

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x