کد خبر: 56079

تاریخ بروزرسانی : 1399/02/25

دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه تبریز

منابع آزمون دکتری

برگزاری آزمون دکتری مشترک دانشگاه تبریز و دانشگاه ترکیه

دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه تبریز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، فراخوان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه تبریز منتشر شد.

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در مقطع دکتری تخصصی، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه در نظر دارد معادل با ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور دکتری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و انجام مصاحبه علمی پذیرش نماید.

احمدی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تمامی رشته گرایش‌های مقطع دکتری دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دارای سهمیه پذیرش روزانه از طریق کنکور دکتری هستند، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، با لحاظ نمودن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، صورت خواهد گرفت.

رئیس گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز مطرح کرد: حائزین شرایط تا ۲۱ تیر ماه سال جاری فرصت دارند، ضمن مطالعه دقیق فراخوان و شیوه نامه پذیرش از طریق وب سایت رسمی گروه حمایت از استعداد‌های درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

اطلاعیه دکتری بدون آزمون سایر دانشگاه ها

سال گذشته مجموعاً ۳۴۹ نفر از طریق سهمیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز پذیرش شده اند که از این تعداد، ۳۰۸ نفر در دوره کارشناسی ارشد و ۴۱ نفر در دوره دکتری تخصصی مشغول به تحصیل شده اند.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز در حال حاضر با حدود ۲۰ هزار دانشجو که بیش از ۵۰۰ نفر آن ها عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان هستند، یکی از دانشگاه های بین المللی و سطح یک کشور است.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x