کد خبر: 62820

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/30

راهنمای پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱

منابع آزمون دکتری

دکتری تخصصی با آزمون دانشگاه آزاد

راهنمای پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک و تهنیت به پذیرفته شـدگان دوره دکتـري تخصصـی سـال 1401 دانشـگاه آزاد اسلامی، به اطلاع میرساند نتایج دوره با آزمون ایـن مقطـع از طریـق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org منتشر گردیده است. پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتري تخصصی سال 1401 جهت احراز صلاحیتهاي عمومی تحت بررسی اسـت لـذا ثبـت نـام و ادامـه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیتهاي عمـومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود. – با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خـارجی وزارت کشـور، مجـوز ثبتنام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیتهاي اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پـذیرش ایـن افراد به صورت موقت میباشد.

پذیرفته شدگانی که در فرم ثبتنام اینترنتی شرکت در آزمون، خـود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شـوراي اسـلامی موضـوع اسـتفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فـرم مربـوط بـه تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و بـه واحـد یـا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یـا حین تحصیل، واجد شرایط بودن ایـن قبیـل از دانشـجویان در اسـتفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قـانونی آنهـا بـراي دانشـگاه محفوظ خواهد ماند.

زمان و نحوه ثبت نام دکتری تخصصی با آزمون دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازي صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است ازساعت 10صبح روز یکشنبه 6 شهریور ماه تا پایان روز دوشنبه 7 شهریور ماه جهت ثبت نام بـه سـامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند. – عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر بـه منزله انصراف از ثبتنام تلقی شده و هیچگونه اعتراضـی پذیرفتـه نخواهـد شد.
تبصره : کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندي اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش بادردست داشتن مدارك ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

1 -اصل مدرك تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات بـا ذکر معدل.
2 -تصویر کلیه صفحات شناسنامه.
3 -شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ که در سال جاري تهیه شده باشد (براي مشمولین 12 قطعه).
4 -تصویر کارت ملی (پشت و رو).
5 -مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شـده را مشخص نماید. (از جمله فـارغ التحصـیلان دوره کارشناسـی ارشـد ناپیوسته یا دکتري عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دورههاي مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)
6 -تکمیل کلیه فرم هاي ثبت نام و فرم هاي مربوط بـه تعهـدات و سایر فرم هاي که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.
7 -چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبـت نـام و تحصـیلمشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچـه راهنمـا بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وي برخورد خواهـد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکتـراي تخصصـی (ph.D) سـال : 1401 -1402 تحصیلی

✔️ -شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشـکیل شده که به منظور تأمین بخشـی از هزینـه هـاي ایـن دوره در هـر نیمسـال تحصیلی از دانشجویان دریافـت مـی گـردد . عـلاوه بـر دو مـورد مـذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بایـد مبلغـی را بابـت هزینـه خـدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حـق بیمـه حـوادث درسـامانه آموزشـیار پرداخت نمایند.
✔️ –پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزي توجه داشته باشند کـه (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

دانلود فایل راهنمای پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون سال 1401

 

تماس با دانشگاه آزاد 

آدرس سازمان مرکزی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

تلفن تماس : 02191070065

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x