کد خبر: 71133

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/12

اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

منابع آزمون دکتری

پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،  پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سراسری سال تحصیلی  1403-1402 در این دانشگاه و همچنین پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه ممتازین (بدون آزمون) که قبلا اسامی آنها از طریق دفتر استعدادهای درخشان اعلام شده، ابتدا باید جهت ثبت نام مشروط و اولیه از تاریخ 1402/06/11 لغایت 1402/06/12 به سیستم آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی شاهرود https://golestan.shahroodut.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm  مراجعه کنند و با کلیک روی ” ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری)” مراحل ثبت نام اولیه و مشروط ( اینترنتی) را مشاهده و طبق آن مراحل ثبت نام اولیه را تکمیل کرده و پس از اتمام ثبت نام، گواهی پذیرش الکترونیکی (گواهی ثبت نام مشروط و اولیه) را دریافت نمایند.

پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود لازم است این گواهی به همراه سایر مدارک مندرج در این اطلاعیه را جهت نهایی شدن ثبت نام به صورت حضوری به آموزش دانشکده مربوطه تحویل دهند. ثبت نام مشروط و اولیه دانشجویان فقط بصورت غیر حضوری قابل انجام می باشد.

اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

فرمهای پیوست اطلاعیه شماره 1 دکتری

درباره دانشگاه صنعتی شاهرود

دانشگاه صنعتی شاهرود، یکی از دانشگاه های صنعتی و دولتی ایران، واقع در شهر شاهرود است. این دانشگاه به‌عنوان اولین دانشگاه تأسیس‌شده در استان سمنان، دارای بیش از ۱۱٬۷۰۰ دانشجو و ۳۴۰ عضو هیئت علمی است. ظرفیت پذیرش سالانه دانشجو در دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از ۲٬۴۰۰ نفر است که در ۴۰ رشته دکتری، ۷۶ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته کارشناسی تحصیل می‌کنند. این دانشگاه دارای ۱۴ دانشکده و ۴ پردیس به نام‌های پردیس مرکزی، پردیس صنعت و فناوری‌های نوین، پردیس مهندسی کشاورزی و پردیس معدن آموزشی است که در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸۲ هکتار گسترده شده‌اند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

آدرس: شاهرود میدان هفت تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود
شماره تماس:9 – 02332392204
پیشنهادات، انتقادات و شکایات:023-32396310
کد پستی:3619995161
صندوق پستی:316
پست الکترونیک:info@shahroodut.ac.ir

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی صالح آبادی
میهمان
مهدی صالح آبادی
19 آذر ، 1402

دانشگاه صنعتی شاهرود احترام ویژه ای نسبت دانشجو ها داره، همایش های مفیدی در طول سال تحصیلی هم در دانشکده و هم در مرکز تحقیقات برگزار می‌شود.در تابستان هم دوره های خاصی در مرکز تحقیقات برگزار می‌شود. هر هفته در مرکز تحقیقات دانشگاه تمامی گرایش های ریاضی دوره های اموزشی برگزار می‌شود. در کل هرچی بگم کم گفتم این برنامه هایی بودکه بنده در جریان بودم مطمئنا بیشتر از این ها هست.

همایش های بسیار خوب و مفید کارگاه های مورد نیاز دانشجو که در کمتر دانشگاهی برگزار می‌شود در این دانشگاه دیده می‌شود دانشگاه صنعتی شاهرود احترام ویژه ای نسبت به دانشجوها و همایش‌ها دارد دانشجوها نیز فعالیت های بسیار مفید و ارزنده دارند از تدریس تا پژوهش ها و کارهای انجمنی.

هر جمعه از طرف دانشگاه نماز جمعه برگزار شود و در رابطه با مراسم های در تقویم برنامه به خصوص خودشان را دارند جشنواره های خوابگاهی به صورت بومی ایران مربوط به هر استان و خارجی سالانه یک هفته برگزار می‌شود تا اقوام پوشش،مراسم ها و غذاها و سوغاتی هایشان را به نمایش بگذارند.

مهدی صالح آبادی
میهمان
مهدی صالح آبادی
19 آذر ، 1402

یکی از خوشبختی های بنده قبولی در دانشگاه صنعتی شاهرود است در اینجا واقعا حس دانشجو بودن دارم.
تحصیل در این دانشگاه نیازمند به تلاش است.
توصیه می کنم که اگه در این دانشگاه اومدی و در رشته مهندسی درس خوندی سعی کن ترم اول تمام درس ها رو پاس کنی و درس ریاضی 1 رو نیفتی چون این دانشگاه در درس های ریاضی خیلی سخت گیر هستند و باید تمام تلاش ات رو انجام بدی.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x