کد خبر: 62393

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/29

پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس‌ ارس دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

دکتری در پردیس‌ ارس دانشگاه تهران

پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس‌ ارس دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، بدینوسیله به اطلاع می رساند، متقاضیان تحصیل در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران می توانند ضمن دریافت راهنمای ثبت نام ، شیوه نامه دکتری تخصصی ،  رشته های مقطع دکتری ، شیوه نامه کارشناسی ارشد ، رشته های کارشناسی ارشد  مربوط به پذیرش نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، از طریق لینک http:/ems1.ut.ac.ir از تاریخ شنبه 1401/04/11 تا پایان روز پنجشنبه 1401/04/23 جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند. (به راهنمای گام به گام ثبت نام مراجعه کنید)

نکته بسیار مهم: با توجه به تفاوتهای موجود در شیوه نامه های مربوط به دکتری تخصصی بین الملل و دکتری تخصصی جهت شرکت در هر یک از مقاطع دکتری تخصصی بین الملل و دکتری تخصصی حتما شیوه نامه های مربوطه را به دقت مطالعه نمائید.

لیست رشته های دکتری در پردیس‌ ارس دانشگاه تهران

دکتری در پردیس‌ ارس دانشگاه تهران

تذکرات بسیار مهم:

1- به مدارکی که به صورت ناخوانا بارگذاری شده باشد امتیازی تعلق نخواهد گرفت (در صورتی که حجم فایل زیاد باشد می تواند آن را به صورت فایل زیپ بارگذاری نمائید، همچنین برای بارگذاری بیش از یک فایل در یک لینک نیز می توانید از این روش استفاده نمائید.

* فقط به مدارکی امتیاز تعلق خواهد گرفت که در سامانه بارگذاری شده باشند.

* به مدارک ارائه شده بعد از خاتمه زمان ثبت نام هیچ امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

* در صورت بروز هر گونه مشکل در بارگذاری مدارک، با همکاران پردیس بین المللی ارس تماس حاصل نمائید.

2- با توجه به تخصیص امتیاز به مدارک گواهی دیپلم، گواهی کارشناسی و گواهی کارشناسی ارشد و نیز تخصیص امتیاز به برخی از دروس منتخب در مقاطع تحصیلی ذکر شده، ارسال مدارک به طور خوانا و بارگذاری ریزنمرات ممهور به مهر معاونت آموزشی دانشگاه مقاطع قبلی ( ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد برای داوطلبان دکتری تخصصی و ریز نمرات کارشناسی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد) نیاز است. در صورت عدم بارگذاری مدارک مذکور در بازه زمانی ثبت نام، هیچگونه امتیازی از این بابت به متقاضی تعلق نگرفته و ارائه آن بعد از اتمام زمان ثبت نام الکترونیکی پذیرفته نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

3- زمان ثبت نام، بررسی مدارک، مصاحبه، اعلام نتایج و شروع کلاسها در اطلاعیه های جداگانه اعلام خواهد شد، لذا تمام اخبار مربوط به پذیرش و نتایج تنها از طریق سایت پردیس بین المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

4- در صورت عدم مراجعه داوطلب برای شرکت در جلسه مصاحبه در موعد مقرر و اظهار بی اطلاعی از اخبار منتشر شده در سایت پردیس بین المللی ارس (درخصوص زمان و نحوه انجام مصاحبه)، هیچگونه عذری پذیرفته نشده و زمان مصاحبه تمدید نخواهد شد.

5- ارسال تصویر صفحه اول مقالات (درصورت وجود) اعم از چاپ شده در مجلات معتبر علمی پژوهشی و  یا کنفرانس های علمی الزامی بوده و ارائه کامل مقالات در زمان مصاحبه ضروری می باشد.

6- آن دسته از متقاضیانی که مایل به استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یا مربیان دانشگاه ها می باشند می بایست مدارک خود را بارگذاری نموده و در زمان مصاحبه، مدارک مربوطه را ارائه و تحویل نمایند.

7- همواره اخبار و رویدادهای مربوط به ثبت نام و مصاحبه را از طریق سایت رسمی پردیس به آدرس aras.ut.ac.ir دنبال نموده و درصورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سوال در فرآیند ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

تلفن های تماس اداره آموزش پردیس: 7-04142024824 داخلی های 301 – 305 – 306 ( بجز روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 8 لغایت 13:30)

تلفن دفتر تهران: 02188990529  داخلی 3 (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 8 لغایت 13:30)

 کانال پردیس : @UTaras

اینستاگرام پردیس:  @UT.aras   و   @arasinternationalcampus

رشته های دکتری پردیس ارس دانشگاه تبریز

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نام *
میهمان
نام *
13 مرداد ، 1401

سلام دوستان. من دانشگاه ارشد خودم رفتم مصاحبه،چندروز قبل از مصاحبه با یکی ازاساتید مصاحبه کننده صحبت کردم و خیلی هم مایل بودن ک من قبول شم، روز مصاحبه خیلی استرس داشتم اما استادم تا منو دید گفت بیا تو نگران نباش جلسه خودمونیه واینکه یکی دورز بعد گفت ک امتیاز بسیاربالایی بهت دادیم باید ببینم اینهفته توی جمعبندی چ وضعی پیدامیکنی. بنظرتون میتونن قبولم کنن؟

مصطفی تنابنده
میهمان
مصطفی تنابنده
13 مرداد ، 1401

سلام، تجربه من از مصاحبه:
من رتبه ۴ رشته خودم بودم ولی از غیر انتفاعی ارشد گرفته بودم، (رتبه ارشدم ۳۷۰ بود). دانشگاه های تهران مصاحبه مهمترین ملاکشون ۲ چیز بود، یک دانشگاه ارشد و دوم اینکه کدوم دانشگاه رو اول زدی! که مشخصا بلاخره باید یکی رو اول میزدیم دیگه. متاسفانه با وجود رتبه خوب و مقاله و تدریس و … آنچنان مصاحبه دوستانه برگزار نشد و سرسری گرفته شد. گفتم چرا اینطوری گفتن بسته به شرایط هست. و متاسفانه میدیدم که همونجا با دانشجوهای خودشون که رتبه های تک رقمی هم کسب نکرده بودند چقدر خوب مصاحبه میکردند. کلا مصاحبه های من ۵ دقیقه هم نشد! اصلا نگذاشتند پروپوزال رو بخونم و ارائه بدم!
از همینجا به دوستانی که علاقه به ادامه تحصیل در مقطع دکتری و استاد شدن دارن میگم که که با مدرک ارشد غیر انتفاعی اینا فکرشو نکنید رتبه ۱ هم بشید دید بدی نسبت به ما دارند چه مصاحبه ورودی دکتری چه بعدا جذب.

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

نگران نباش . دلت روشن . حله . مشکلی پیش نمیاد . شک نکن قبولی .

کنکوری
میهمان
کنکوری
13 مرداد ، 1401

هر روزم شده زهرمار
روزام نمیگذرن
همش افکار منفی میاد
نکنه اسمم عوض کنن و نگن بهم
بعد منم اشتباه انتخاب رشته کردم جایی که قول مساعد داد اولویت چهارمم بود و یه جورایی گفتن قبلیاهم نرم هم اونارو از دست دادم چون اون دانشگاه خیلی دوست داشتم که قول مساعد داد از طرفی هم ته دلم خالی میشه همش
تو رو خدا برام دعا کنید

نام *
میهمان
نام *
12 مرداد ، 1401

چند روز بعد از مصاحبه یکی از اساتید گروه با من تماس گرفتن و چند تا سوال تکراری که جوابش رو از قبل میدونستن درباره مدرک زبان و تعداد مقالات پرسیدن. آخرین سوالشون این بود که اون دانشگاه اولویت چندمم بوده؟ منم گفتم اولویت دوم. ایشون هم گفتن پس اگه اولویت اولتون قبول بشین این کان لم یکن میشه.
به نظرتون هدفشون از این تماس چی بوده؟ یعنی نظرشون نسبت به من مثبت بوده؟

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
12 مرداد ، 1401

همه سوالاتی کهکردن جواب دادم بجز یک مورد که گفتم حضور ذهن ندارم و روی این مورد در پایان نامم کار نکردم.
چقدر باهام خوب و خوش اخلاق بودن تا لحظه خداحافظی
خیلییییی بهش امیدوار بودم. وقتی جوابارو دیدم تا ۵ دقیقه تو شوک بودم و تا همین الان کلا دارم مسکن میخورم.
بهم میگن شاید با سهمیه کنکور برداشتنت ولی دیگه امیدی ندارم واقعا
دو نفرو برداشتن که یکی دوتا مقاله کنفرانسی دارن.
با معدل الف دانشگاه در هر دو دوره کارشناسی و ارشدو ۷ تا مقاله کنفرانسی دارم و یکی علمی پژوهشی چاپ شده. چند تا مقاله عملی پژوهشی در دست داوری (اخر مرداد دفاع میکنم در حال تحصیلم) بر نداشتن منو.
خیلیییی نگرانم کاش زودتر جواب کنکور بیاد اگه کلا برنداشتن بخونم برای سال بعد.
خیلی دیر میگذره برام.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

بنده خدا خودتون که دانشجو اونجا بودین نمیتونی حدس بزنی بعد از بقیه اینجا میپرسی هر چند ارزوی ما موفقیت شماست ولی واقعا بعضی سوالات خنده دار هسش! الان مثلا با گفتن چند نفر که قبولی یا خدای نکرده قبول نیسی واقعا این اتفاق می افته!

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

من رفتم پیش استاد داورم ایشو گفتن شما دیگه باید فکر رساله دکتری باشید و نگران نباشید اینجا قبولید ولی ایشون در جلسه مصاحبه نبودن. به نظرتون با اطلاع از نتایح این حرفا رو زدن یا به نظرتون صرفا چون من دانشجویی فعالی در طول ترم ها بودم این حرفو زدن؟

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x