کد خبر: 62887

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/12

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 1401 دانشگاه باهنر کرمان

منابع آزمون دکتری

دکتری 1401 دانشگاه باهنر کرمان

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 1401 دانشگاه باهنر کرمان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 1401 دانشگاه باهنر کرمان به شرح زیر منتشر شد :

پذیرفته شده گرامی:

به دانشگاه شهید باهنر کرمان خوش آمدید. خوشحالیم صبر و تلاش بی وقفه تان به ثمر نشسته و توانسته اید در یکی از دانشگاه­های جامع کشور پذیرفته شوید. حسن انتخاب شما برای تحصیل در یکی از بزرگترین دانشگاه های جامع کشور را ارج می­نهیم و امیدواریم بتوانیم در راستای شکوفایی استعدادهای شما و هدایتتان به مدارج بالاتر علمی موفق باشیم. امیدواریم بتوانیم به برخی از انتظارات شما جهت تحصیل و تحقیق در دانشگاه پاسخ دهیم.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

توجه داشته باشید ثبت نام شما در دو مرحله انجام خواهد شد:

مرحله اول:

پذیرش غیر حضوری از تاریخ دو شنبه  مورخ سی و یکم مرداد 1401 لغایت جمعه مورخ چهارم شهریور 1401  انجام خواهد شد در این مرحله لازم است ضمن آماده سازی مدارک ثبت نامی و اسکن آنها با حجم مناسب و فرمت jpg (حداکثر 500 کیلوبایت) بر اساس دستور العمل سازمان سنجش و آموزش کشور (اطلاعیه سازمان سنجش) در بازه زمانی فوق به سامانه جامع آموزشی دانشگاه مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز (اسکن مدارک باید در پذیرش غیرحضوری بارگذاری و اصل مدارک در زمان پذیرش حضوری ارائه شود):

1- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

تبصره 1- برای پذیرفته شدگانی که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی ناپیوسته هستند لازم است اصل و یک برگ تصویر مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کاردانی (فوق دیپلم) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کاردانی.

۲- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی(حداکثر تا تاریخ 31/6/1401) که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره ۱- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری عمومی نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای و یا فرم مخصوص پذیرفته شدگان آزمون ورودی دکترا را ارائه نمایند (دانلود فرم).

تبصره 2- دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی که تا 31/6/1401 فارغ التحصیل می شوند لازم است فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده (صفحه 73 دانلود فرم) دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکترای 1401 که در زمان ثبت نام تکمیل نموده اند یا صفحه 151 (دانلود فرم)دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکترای 1401 ) را نیز بارگذاری نمایند.

۳-اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آنها

۴- 4 قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

۵-ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 19 و 20 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1401 مشخص کند (برای برادران).

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

6-ارائه معرفی نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری  و آخرین حکم کارگزینی. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد می باشد.

* توجه در زمان ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک یکی از مراحل  پرداخت  مبلغ 500.000 ریال به صورت الکترونیکی به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب بابت هزینه ثبت نام است.

راهنمای پذیرش غیرحضوری

 راهنمای نظام وظیفه (https://officeedu.uk.ac.ir)

(لینک ثبت نام غیرحضوری)

در صورت موفقیت در بارگذاری مدارک و پس از اتمام کامل این مرحله پیامک انجام ثبت نام مرحله اول برای شما ارسال خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

مرحله دوم:

در این مرحله برای قطعی شدن ثبت نام لازم است اصل مدارک بارگذاری شده در مرحله اول به همراه سایر مدارک مورد نظر را از تاریخ 16 مهر 1401 الی 20 مهر 1401  به اداره خدمات آموزشی دانشگاه تحویل داده و در قبال آن رسید دریافت نمایید.

 بدیهی است عدم تحویل و یا تحویل ناقص مدارک تا تاریخ ذکر شده (بیستم مهرماه 1401) به معنای انصراف از تحصیل بوده و عواقب آموزشی آن بر عهده دانشجو است. بعد از پایان مهلت ذکر شده پرونده آموزشی  این دسته از دانشجویان در سامانه  بسته شده و طبق دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش لیست این دسته از دانشجویان به سازمان ارسال و از ادامه تحصیل آن ها ممانعت بعمل خواهد آمد.

توصیه های مهم آموزشی:

انتخاب واحد در نیمسال اول توسط بخش مربوطه انجام شده و در نیمسالهای بعدی دانشجو باید در تاریخ تعیین شده (19 الی 24 آذرماه) انتخاب واحد مقدماتی و سپس در بازه ثبت نامی (12 بهمن 1401) انتخاب واحد  نماید.

شروع کلاسها طبق تقویم آموزشی دانشگاه از تاریخ یک شنبه 27 شهریور خواهد بود.

برنامه هفتگی تا پایان وقت اداری شنبه مورخ بیست و ششم شهریورماه در سامانه جامع آموزشی گلستان قرار داده خواهد شد. جهت دسترسی به برنامه هفتگی پس از ورود به سامانه جامع آموزشی گلستان از مسیر: ثبت نام  گزارشهای ثبت نام  ثبت نام  گزارش 88 (برنامه هفتگی دانشجو در طول ثبت نام) اقدام نمایید.

جهت هماهنگی با بخش و استاد راهنمای مربوط از مسیر صفحه اصلی دانشگاه  دانشکده ها  دانشکده مربوطه  گروه های آموزشی  بخش مربوطه  به وبگاه بخش مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

با توجه به تغییرات مصوبات و قوانین، توصیه می نماییم حتما به وب سایت معاونت آموزشی دانشگاه به خصوص وب سایت اداره خدمات آموزشی دانشگاه (https://officeedu.uk.ac.ir) مراجعه نمایید.

از تاریخ های مهم آموزشی مانند: زمان انتخاب واحد، حذف و اضافه، تاریخ امتحانات، تاریخ آزمون جامع، تمدید سنوات، زمان درخواست حذف ترم، زمان واریز شهریه و … مطلع باشید.

همکاران ما در حوزه معاونت آموزشی در تلاش هستند تا امور آموزشی شما را به بهترین وجه سامان­دهی نمایند.

اداره خدمات آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x