کد خبر: 71007

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/12

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان 1402 منتشر شد ،  ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی خدمت دانشجویان عزیز ورودی جدید، حضورتان را در جمع خانواده بزرگ دانشگاه شهید باهنر کرمان تبریک عرض نموده و بسیار مفتخریم که پذیرای حضور شما هستیم.

لطفا جهت  مراحل زیر را دنبال فرمایید:

اطلاعیه

زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری آزمون سراسری سال 1402

مربوط به دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان  دانشگاه شهید باهنر کرمان

1. پذیرش

به اطلاع میرساند ثبت نام در این دانشگاه طی دو مرحله به ترتیب:

پذیرش غیرحضوری (مشروط) و پذیرش حضوری (نهایی) به شرح ذیل صورت می پذیرد:

الف: پذیرش غیر حضوری

در پذیرش غیر حضوری لازم است تمام مدارک مورد نیاز خود را با حجم مناسب و فرمت jpg (حداکثر 500 کیلوبایت) بر اساس دستور العمل سازمان سنجش و آموزش کشور تهیه و یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب نیز همراه داشته و پس از مطالعه دقیق این راهنما و همچنین راهنمای ثبت نام (لینک راهنمای ثبت نام) قرار داده شده در تارنمای جامع آموزشی دانشگاه (تارنمای جامع آموزشی) و انحصارا در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) ثبت نام غیرحضوری خود را انجام دهید. عدم ثبت نام در مهلت مقرر ذکر شده در هر یک از مراحل اول و دوم پذیرش به معنای انصراف از تحصیل بوده و دانشگاه موظف به ارسال اسامی این دسته از پذیرفته شدگان به سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. بدیهی است مسئولیت عواقب عدم ثبت نام در موقع مقرر و لغو قبولی این دسته از پذیرفته شدگان با خود افراد بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرش مجدد و پیگیری وضعیت آنها ندارد.

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان

ثبت نام غیرحضوری (مشروط)

(راهنمای ثبت نام غیر حضوری)

از روز شنبه 1402/6/11 لغایت جمعه 1402/6/17

در زمان ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک یکی از مراحل  پرداخت  مبلغ 1،300،000 ریال به صورت الکترونیکی به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب بابت هزینه ثبت نام و صدور کارت چند منظوره دانشجوئی است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :

(برای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان ، اسکن مدارک باید در پذیرش غیرحضوری بارگذاری و اصل مدارک در زمان پذیرش حضوری ارائه شود)

1- تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد؛ به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

تبصره 1- برای پذیرفته شدگانی که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی ناپیوسته هستند اصل و یک برگ تصویر مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کاردانی (فوق دیپلم) قید شده باشد؛ به انضمام ریزنمرات مقطع کاردانی.

۲- تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی(حداکثر تا تاریخ 31/6/1402) که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره ۱- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری عمومی نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشدرا ارائه نمایند. (فرم الف).

تبصره 2- دانشجویان موظفند در سایت وزرات علوم،تحقیقات وفناوری به آدرس: https://estelam.msrt.ir درخواست تاییدیه تحصیلی نمایند. (راهنمای دریافت کد صحت)

۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی

۴- عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

۵-مدرک وضعیت نظام وظیفه برای برادران با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 19 و 20 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1402 (راهنمای دریافت معافیت تحصیلی)

6- سهمیه مربیان: افرادی که با سهمیه مربی پذیرفته شده اند لازم است موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت خود را به دانشگاه محل قبولی در زمان ثبت نام ارائه کنند.

توضیحات:

دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سیستم جامع آموزشی گلستان و ارائه آن در زمان پذیرش حضوری الزامیست. در صورت عدم ثبت نام غیرحضوری مشروط و عدم دریافت گواهی پذیرش، ثبت نام حضوری و قطعی شما امکانپذیر نخواهد بود.

ب: پذیرش حضوری

پذیرش حضوری(قطعی)

از روزشنبه 1402/7/1 لغایت 1402/7/5 در محل تالار افضل

مدارک مورد نیاز در پذیرش حضوری اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه باهنر کرمان :

1. اصل وکپی مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

2. اصل وکپی مدرک کارشناسی ارشد که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ  31/06/1402 و معدل مقطع کارشناسی ارشد در آن قید شده باشد) خاص دانشجویانی که در زمان ثبت نام، فارغ التحصیل بوده اند. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) نمی باشند موظفند اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات تا تاریخ 31/06/1402 (فرم الف مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تایید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد را ارائه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

3. اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دو سری کپی از تمامی صفحات (به همراه داشتن اصل الزامی می باشد)

4. گواهی پذیرش غیرحضوری اخذ شده از سیستم جامع آموزشی گلستان

5. 4 قطعه عکس تمام رخ 4×3تهیه شده در سال جاری

6. آخرین حکم استخدامی رسمی و موافقت دانشگاه معرفی کننده (خاص سهمیه مربیان)

7. اصل مدرک نظام وظیفه مطابق مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام سازمان سنجش کشور

8. تکمیل وتحویل فرم تقاضانامه برای بهره مندی از آموزش رایگان (فرم ب) سازمان سنجش کشور

9. تکمیل و تحویل سایر فرمهائی که در زمان ثبت نام حضوری ارائه خواهد شد.

توضیح:

اصل مدارک مورد نیاز هنگام ارائه در زمان ثبت نام حضوری باید با مدارک بارگذاری شده در سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه مطابقت داشته باشد و مسئولیت عواقب ناشی از عدم تطابق آن نیز به عهده پذیرفته شده است.

2-انتخاب واحد

“انتخاب واحد” نیمسال اول 1403-1402 از طریق سیستم جامع گلستان توسط کارشناسان آموزشی واحد انجام خواهد شد. جهت دسترسی به برنامه هفتگی پس از ورود به سامانه جامع آموزشی گلستان از مسیر: ثبت نام-  گزارشهای ثبت نام – ثبت نام  -گزارش 88 (برنامه هفتگی دانشجو در طول ثبت نام) اقدام نمایید. برای اطلاع از تقویم آموزشی می توانید به صفحه مربوطه در وب سایت اداره خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمائید (تقویم آموزشی دانشگاه).

لازم به ذکر است ان دسته از پذیرفته شدگانی که در مهلت مقرر پذیرش غیرحضوری را بطور کامل انجام داده اند و گواهی پذیرش غیرحضوری را از سایت گلستان دریافت نموده اند، انتخاب واحد انجام خواهد شد.

3-حضور در کلاس درس

تاریخ شروع کلاس­‌ها مطابق تقویم آموزشی مصوب از روز شنبه 1402/7/1 می باشد.

توصیه آموزشی:

 با توجه به اینکه اطلاعیه های مهم آموزشی پژوهشی از طریق ایمیل به دانشجویان ارسال می شود، توصیه می شود در اولین فرصت جهت تهیه ایمیل دانشگاهی اقدام نمائید (راهنمای دریافت ایمیل دانشگاهی).

جهت هماهنگی با بخش و استاد راهنمای مربوط از مسیر صفحه اصلی دانشگاه  دانشکده ها  دانشکده مربوطه  گروه های آموزشی  بخش مربوطه  به وبگاه بخش مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

با توجه به تغییرات مصوبات و قوانین، توصیه می نماییم حتما به وب سایت معاونت آموزشی دانشگاه به خصوص وب سایت اداره خدمات آموزشی دانشگاه (https://officeedu.uk.ac.ir) مراجعه نمایید.

از تاریخ های مهم آموزشی مانند: زمان انتخاب واحد، حذف و اضافه، تاریخ امتحانات، تاریخ آزمون جامع، تمدید سنوات، زمان درخواست حذف ترم، زمان واریز شهریه و … مطلع باشید.

همکاران ما در حوزه معاونت آموزشی در تلاش هستند تا امور آموزشی شما را به بهترین وجه سامان­دهی نمایند.

مراحل درخواست خوابگاه

 دانشجویان متقاضی خوابگاه برای درخواست خوابگاه الزاما باید به سایت بوستان به نشانی bostan.uk.ac.irمراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. سپس در سایت صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir  تشکیل پرونده دهند. چنانچه قبلاً دانشجو بوده و در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرونده  دارند با دانشگاه پیشین خود برای صدور تسویه حساب یا دفتر قسط مراجعه یا تماس بگیرند و پس ازصدور تسویه حساب یا دفتر قسط، نسبت به ایجاد مقطع جدید در پرتال دانشجویی خود در سایت بالا از مسیر صفحه اطلاعات دانشجو- گزینه ایجاد مقطع جدید، اقدام نمایند.

ضمناً برای درخواست وام نیز باید مطابق شیوه ی اعلام شده در سایت صندوق رفاه ایجاد پرونده یا مقطع جدید نمایند. اطلاعات تکمیلی وام در سایت دانشگاه به نشانی uk.ac.ir در صفحه معاونت دانشجویی/ صفحه اداره کل دانشجویی/ صفحه اداره رفاه (معاونت دانشجوئی) موجود است.

با احترام و آرزوی توفیق الهی

اداره خدمات آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان

اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه ها

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x