کد خبر: 62883

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/02

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری 1401 دانشگاه شاهد

منابع آزمون دکتری

دکتری 1401 دانشگاه شاهد

ثبت نام غيرحضوري پذیرفته شدگان مقطع دکتری 1401 دانشگاه شاهد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به گزارش «روابط عمومي» دانشگاه، اطلاعیه شماره 1 ثبت نام غيرحضوري  پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1401 دانشگاه شاهد (گروه های وزارت علوم) صادر شد.

بسمه تعالي

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع دکتری تخصصی (Ph.D. ) سال 1401 دانشگاه شاهد را به نکات ذیل در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت نام جلب می نماید.

تذکر مهم: لازم به ذکر است که در خصوص نحوه ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک مذکور و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 متعاقباً در اطلاعیه شماره 2 و از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری 1401 دانشگاه شاهد :

1-  تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

2-  فرم تکمیل شده (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد) مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد که تا تاریخ 1401/6/31 فارغ التحصیل می شوند) 

فرم الف.docx (مخصوص دانشجویان ترم آخر که تا 1401/6/31 فارغ التحصیل می شوند)

3-   فرم ب تکمیل شده (تعهد آموزش رایگان) برای پذیرفته شدگان دوره روزانه

فرم ب.docx( فرم تعهد آموزش رایگان برای پذیرفته شدگان دوره روزانه)​

4-   فرم ج تکمیل شده برای پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند.

فرم ج.docx (فرم پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند)

5-   تصوير مدرک زبان انگلیسی معتبر از یکی از آزمونهای MSRT (MCHE)، TOLIMO IELTS   ، TOEFL و MHLE (بیش از 2 سال از اعتبار آن نگذشته باشد)- در صورت عدم داشتن مدرک زبان معتبر، فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه تکمیل شود)

فرم د.docx (فرم تعهد شرکت در کلاسهای زبان مورد تایید دانشگاه)

6-  تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

7-   تصوير کارت ملی (پشت و رو)

8-  تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 19 و 20 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری “Ph.D.” نیمه متمرکز سال 1401 مشخص کند (مخصوص برادران).

تذکر مهم: پذیرفته شدگان دکتری 1401 دانشگاه شاهد مشمول (مخصوص برادران) بایستی به پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir/prtl مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند. کارشناس دانشگاه بعد از بررسی درخواست نسبت به تایید/عدم تایید درخواست اقدام می نماید که در صورت عدم تایید، پذیرفته شده محترم بایستی حداکثر ظرف مدت 1 روز کاری نسبت به رفع نقص اقدام نماید. در صورت هر گونه سوال یا ابهام می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 096480 (نظام وظیفه عمومی) یا با شماره تلفن 02151215242 (کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه) تماس بگیرید.

(ضمنا پس از تایید کارشناس دانشگاه برگه معافیت توسط دانشجو پرینت گرفته و در سامانه بارگذاری گردد.)

9-   تصویر موافقت رسمی دانشگاه محل خدمت، برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی ـ قطعی و رسمی ـ آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.( در صورت عدم ارایه گواهی تا قبل از شروع نیمسال دوم، قبولی آنها باطل می گردد)

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

10-   تکمیل کارنامه سلامت جسم  در (https://portal.saorg.ir/physicalhealth)

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت جسم بايد کد پيگيري را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند

تذکر : برای تکمیل فرم نیاز به شماره دانشجویی نیست.

11-   تکمیل کارنامه سلامت روان  در (http://portal.saorg.ir/mentalhealth )

دانشجويان بعد از تكميل کارنامه سلامت روان بايد کد پيگيري را ذخيره و متعاقبا در سامانه ثبت نام درج نمايند.

12-   تکمیل فرم پایش اطلاعات فرهنگی اجتماعی دانشجویان ورودي جدید در آدرس https://yun.ir/payesh01

13-  فرم تكميل شده اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر): صرفا پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر ملزم به  تکمیل و بارگذاری اين فرم  در سامانه ثبت نام هستند. همچنین شرایط شمول دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدارک لازم برای ثبت نام در فولدر پیوست آورده شده است.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

(فرم ثبت نام و اطلاعیه های مربوط به دانشجويان شاهد و ايثارگر)

دانشجویان شاهد و ایثارگر.doc

فرم ثبت نام جهت درج در سایت.doc

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان جدید.doc

ساير نكات دکتری 1401 دانشگاه شاهد :

1-   دانشگاه تعهدی مبنی بر پرداخت وام به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ندارد. لیکن در صورت تامین اعتبار لازم از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مساعدت مبنی بر پرداخت وام انجام خواهد شد.

2-   بعد از ثبت نام اولیه و تاييد مدارك پذيرفته شدگان، کارت دانشجویی برای پذیرفته شدگان محترم صادر خواهد شد که در خصوص نحوه و زمان بندی دریافت آنها از دانشکده مربوط متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

3-   بر اساس اطلاعيه معاونت دانشجويي دانشگاه:

    ✔️  خوابگاه دانشجويي به دانشجویان واجد شرايط روزانه و نوبت دوم غیربومی، خوابگاه در هنگام داير بودن آموزش حضوري تعلق می گیرد.

    ✔️   به دانشجویان پردیس خودگردان خوابگاه تعلق نمی گیرد.

    ✔️  دانشگاه خوابگاه متاهلی ندارد.

4-  پذيرفته شدگاني که با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان پذیرفته شده اند و ارگان صادر کننده آنان به ترتیب بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا ستاد کل نیروهای مسلح می باشد، در زمان ثبت نام نیازی به ارایه تائیدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد.

5-  ثبت نام معرفی شدگان دارای مغایرت معدل (معدل اعلام شده به سازمان سنجش) لغو و نتیجه به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

پذيرفته شدگان محترم می توانند برای هرگونه سوال احتمالی یا اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک ثبت نام، پیام یا سوال خود را از طریق آی دی روبیکا  @postgraduate_Registration با رییس اداره پذیرش و دانش آموختگان مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی به اشتراک بگذارند.

تلفن دانشگاه: 51210 – 021
روابط عمومی: 81 – 51215080 – 021
سایر تلفن ها
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x