کد خبر: 63418

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/28

تمدید ثبت نام دکتری 1401 دانشگاه پیام نور شعبه امارات

منابع آزمون دکتری

تمدید ثبت نام دکتری 1401 دانشگاه پیام نور شعبه امارات

تمدید ثبت نام دکتری 1401 دانشگاه پیام نور شعبه امارات

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بنا بر اعلام روابط عمومی این دانشگاه، دانشگاه پیام نور برای دستیابی به اهداف آموزش عالی، گسترش مرزهای دانش، توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح علمی – فرهنگی داوطلبان خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، برابر مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین ایرانیان و غیر ایرانیان مسلط به زبان فارسی از طریق سوابق تحصیلی و بررسی سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و مصاحبه علمی در قالب رشته‌های مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور در کشور امارات برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به فراخوان اطلاعیه پذیرش دکتری 1401 دانشگاه پیام نور شعبه امارات مراجعه نمایید.

⭐ ۱- دانشگاه هیچ تعهدی مبنی بر تامین ارز، خوابگاه و اسکان و پیگیری یا حل مشکل تردد دانشجویان مشغول به تحصیل در شعبه امارات برای ورود و خروج به کشور امارات را ندارد.

⭐۲- پذیرفته شدگان در صورت‌عدم پرداخت شهریه وعدم ثبت نام به موقع در هر نیمسال تحصیلی برابر برنامه اعلام شده دانشگاه، منصرف از تحصیل محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

⭐ ۳- شرکت دانشجو در کلاس‌های درس و آزمون ها، مطابق برنامه تنظیمی دانشگاه الزامی است. ضمنا دانشگاه می‌تواند از امکانات نوین مانند ویدئو کنفرانس و… برای ارتقای سطح آموزشی دانشجویان استفاده نماید.

⭐ ۴- دانشگاه هیچ تعهدی برای اعطای وام، تخفیف شهریه و خوابگاه به دانشجویان ندارد.

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات و پاسخگویی به سئوالات احتمالی به وب سایت www.pnu.global در امارات و یا در ساعات اداری با شماره تلفن های 0097144578847 و  00971589099791 (تلفن – واتساپ) در امارات و یا شماره تلفن های 09359005100 و 09123374825 (تلفن- واتساپ)  در تهران تماس حاصل فرمایند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x