کد خبر: 62994

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/23

اطلاعیه و فرمهای پذیرش و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 1401 دانشگاه یزد

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه و فرمهای پذیرش و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 1401 دانشگاه یزد

اطلاعیه و فرمهای پذیرش و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 1401 دانشگاه یزد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بدیهی است قطعی شدن ثبت‌نام هر دانشجو منوط به انجام بدون نقص پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) و سپس تحویل مدارک در پذیرش حضوری می باشد. پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) در روزهای 12 و 13 شهریور ماه 1401 و انتخاب واحد دانشجویانی که پذیرش غیرحضوری خود را کامل نموده اند و در پذیرش حضوری مدارک خود را تحویل داده‌اند با مراجعه دانشجو به سایت دانشگاه و سامانه آموزشی گلستان قابل انجام خواهد بود. شروع کلاسها بعد از پذیرش حضوری و انتخاب واحد از روز 27شهریور1401 به صورت حضوری می باشد. دانشجویان عزیز توجه داشته باشند در صورتی که دانشجو جهت مراجعه حضوری مراجعه ننماید امکان انجام انتخاب واحد را نخواهد داشت. ضمن دقت در تکمیل دقیق و کامل ثبت‌نام غیرحضوری، اطلاعات تماس و آدرس پستی خود را دقیق و کامل جهت تماس ضروری و مکاتبه، وارد نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

لازم است پذیرفته‌شدگان گرامی، این اطلاعیه و فرم های ذیل آن را دانلود نموده و پس از تکمیل آنها، فرمهای لازم را در مرحله پذیرش غیرحضوری بارگذاری نموده و اصل فرمها و مدارک را نیز در زمان اعلام شده جهت تطبیق مدارک، در زمان پذیرش حضوری تحویل نمایند.

اطلاعیه و فرمهای پذیرش و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 1401 دانشگاه یزد

یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه
کدپستی : ۸۹۱۵۸۱۸۴۱۱
تلفن: 31234444 – ۰۳۵

برای مشاهده اطلاعیه ثبت نام دکتری 1401 سایر دانشگاه ها کلیک کنید.

با توجه به مصادف شدن ایام ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ایام اربعین حسینی و مشکلات پیش آمده در حمل و نقل‌های بین شهری، مقرر شد ثبت نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان غیربومی و مسافران پیاده روی اربعین طبق برنامه زمان بندی جدید، به روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه موکول شود.

درباره دانشگاه یزد

در اوایل انقلاب اسلامی ایران، محمد صدوقی و سید روح‌الله خاتمی تلاش زیادی در پی تأسیس یک مرکز آموزش عالی در شهر یزد می‌نمودند. سرانجام با پیگیری محمدعلی صدوقی این تلاش‌ها به ثمر نشست و در دی ماه سال ۶۵ بنا به درخواست حبیب‌الله بیطرف (استاندار وقت)، هیأتی از سوی وزارت فرهنگ و آموزش عالی به یزد اعزام گردید و پس از تأکید آن هیئت به لزوم احداث یک واحد دانشگاهی جامع و متمرکز در یزد، شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد یک مرکز دانشگاهی در یزد موافقت کرد و دکتر جلیل شاهی، مسؤولیت راه‌اندازی دانشگاه یزد را به عهده گرفت. بعد از قبول این مسئولیت، جلسه‌ای در ۱ شهریور ۱۳۶۶ در استانداری یزد تشکیل شد و مهندسان مشاور برای تهیه طرح جامع دانشگاه بزرگ یزد انتخاب شدند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

در اواخر شهریور ۱۳۶۶ طی مسافرت میرحسین موسوی (نخست وزیر وقت) با حضور هادی (وزیر فرهنگ و آموزش عالی وقت) اولین کلنگ این مجتمع عظیم دانشگاهی توسط محمد صدوقی بر روی قطعه زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار بر زمین زده شد.

دانشگاه یزد در ۱۸ بهمن ۱۳۶۷ با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته عمران به طور رسمی آغاز به کار کرد. این دانشگاه در مهر ۱۳۷۰، دانشگاه تربیت معلم سابق یزد (دانش سرای عالی یزد) را تحت پوشش خود قرار داد و این دو مرکز آموزشی در یکدیگر ادغام شده و تحت عنوان «دانشگاه یزد» در دو پردیس اصلی و شرقی به وسعت ۳۸۰ هکتار واقع در مجاورت ارتفاعات دخمه زرتشتیان و روستای تقی‌آباد (سیلو)، به فعالیت‌های علمی و آموزشی خود ادامه دادند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hesam
میهمان
Hesam
20 آذر ، 1402

دارای هیئت علمی بسیار توانمند و باسواد، چندین مجله علمی، کانون های علمی، انجمن های علمی، ازمایشگاهای بسیار مطلوب و…
استخر، آلاچیق در سطح دانشگاه، انواع بوفه و رستوران و سلف سرویس در محل دانشگاه، چندین سالن نمایش و جلسات.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x