کد خبر: 54071

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/12

ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه آزاد اصفهان

منابع آزمون دکتری

ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه آزاد اصفهان

ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش پایگاه آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، اطلاعیه ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه آزاد اصفهان منشر شد.

حمیدرضا جوانمرد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) درباره آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری تخصصی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال پذیرفته‌شدگان، امکان ثبت‌نام حضوری در این دانشگاه فراهم شده و پذیرفته‌شدگان می‌توانند همه روزه با مراجعه به اداره ثبت‌نام دانشگاه واقع در ساختمان اندیشه، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری هم اکنون عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شوید.

وی افزود:‌ پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از طریق سامانه ثبت‌نام این واحد دانشگاهی به نشانی www.khuisf.ac.ir نیز می‌توانند در این واحد ثبت‌نام کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان دوره‌های دکتری، علاوه بر تمایل به برگزاری کلاس‌ها در روزهای پایانی هفته، هزینه‌های تحصیل در این مقطع تحصیلی بوده که با توجه به تلاش برای برگزاری اغلب کلاس‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تسهیلات ویژه مالی برای امکان ثبت‌نام اولیه و وام‌های بلندمدت با سود بسیار پایین برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

جوانمرد خاطرنشان کرد: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور جاری موفق به ثبت‌نام نشوند، می‌توانند در روزهای آتی برای ثبت‌نام به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مراجعه کنند.

دانشگاه در یک نگاه 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در بخش شرقی شهر اصفهان و در منطقه تاریخی و عالم خيز خوراسگان واقع شده است. تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان در تاريخ سوم آبان ۱۳۶۶ به تصويب هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي رسيد.
این واحد دانشگاهی از دوم بهمن همان سال با پذیرش ۵۱۰ دانشجو در چهار رشته تحصیلي آغاز به کار کرد و اکنون با درجه جامع و برخورداري از قريب ۱۹۰۰۰ دانشجو در ۲۱۱ رشته تحصيلي در قالب ۸ دانشکده مصوب، در مقاطع دكتري تخصصي، دكتري حرفه‌اي، كارشناسي ارشد و كارشناسي فعاليت علمي پژوهشي خود را ادامه مي دهد.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x