کد خبر: 54113

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/13

ثبت‌نام دوره دکتری 98 دانشگاه بوعلی همدان

منابع آزمون دکتری

دکتری 98 دانشگاه بوعلی همدان

ثبت‌نام دوره دکتری 98 دانشگاه بوعلی همدان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، اطلاعیه ی ثبت‌نام دوره دکتری 98 دانشگاه بوعلی همدان منتشر شد. طبق این اطلاعیه زمان ثبت نام دوره دکتری دانشگاه بوعلی همزمان با زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره ارشد این دانشگاه اعلام می‌شود.

نتایج نهایی کنکور دکتری 98 هفته گذشته اعلام شد و پس از آن دانشگاه‌های مختلف زمان بندی ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان را اعلام کردند که در این میان، روابط عمومی دانشگاه بوعلی خبری مبنی بر اینکه زمان ثبت نام دوره دکتری به زودی اعلام می‌شود، روی سایت این دانشگاه درج کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری هم اکنون عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شوید.

نتایج نهایی کنکور ارشد 98 نیز شب گذشته اعلام شد و حالا مسئولان دانشگاه بوعلی می‌گویند که زمان ثبت نام دوره دکتری و کارشناسی ارشد همزمان خواهد بود و این در حالی است که اطلاعیه‌ای در این زمینه هنوز روی سایت این دانشگاه قرار نگرفته است.

جزئیات ثبت نام دکتری دانشگاه بوعلی سینا همدان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون جهت پذیرفته شدگان مقطع دکتری ، به اطلاع می رساند تاریخ ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال ۱۳۹۸ این دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد. خواهشمند است از مراجعه زودتر از موعد به این دانشگاه خودداری فرمایید.

دانشگاه بوعلی همدان

اولین گام های ایجاد دانشگاه بوعلی سینا در اسفندماه سال ۱۳۵۱ براساس معاهده مشترک بین دولت های ایران و فرانسه برداشته شد.شورای گسترش آموزش عالی در نود و چهارمین جلسه خود در مورخ ۱۳۵۲/۹/۶ مجوز تاسیس دانشگاه بوعلی سینا در همدان را تصویب نمود که پس از آن در سال ۱۳۵۳ تاسیس و فعالیت آموزشی خود را در سال ۱۳۵۵ با پذیرش حدود ۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی تا کارشناسی ارشد در چهار مجتمع گسترش کشاورزی، علوم تندرستی، و علوم محیط زیست و علوم آموزشی آغاز نمود(فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه بوعلی سینا همدان).

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403

فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی – فرهنگی، خوابگاهی و ورزشی دانشگاه حدود ۲۵۰ هزار متر مربع بوده که در سایت اصلی و در مساحتی قریب به ۲۰۵ هکتار بنا شده است.

این دانشگاه در سال ۲۰۱۷ میلادی به لحاظ وبومتریک در جهان رتبۀ ۱۵۸۳، در آسیا رتبۀ ۴۰۰، در خاور میانه رتبۀ ۸۰ و در کل دانشگاه های کشور رتبۀ ۲۱ را داراست و نیز به لحاظ شاخص ISC در بین دانشگاه های جامع کشور رتبۀ نهم و در کلیه دانشگاه های جهان اسلام صاحب رتبۀ ۵۰ می باشد. به علاوه در بین دانشگاه های کشور از نظر ارجاعات به مقالات رتبۀ پنجم و از نظر تعداد دانشمندان ISI نیز رتبۀ پنجم کشور را دارا می باشد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x