کد خبر: 54041

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر (با آزمون و بدون آزمون)

منابع آزمون دکتری

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر ( با آزمون و بدون آزمون)

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر ( با آزمون و بدون آزمون)

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر (با آزمون و بدون آزمون) منتشر شد.

ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه در سال تحصیلی جدید، به اطلاع مي رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان، در دو مرحله به صورت الکترونیکی و مراجعه حضوری به دانشکده انجام می گیرد. در مرحله ثبت نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري را چاپ نمايند؛ در مرحله مراجعه حضوري(مرحله دوم) با در دست داشتن گواهي پذيرش غير حضوري و اصل مدارک بارگذاري شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) در روز شنبه ۲۳/شهریور ماه ۱۳۹۸ (برابر زمان بندی مندرج در سایت دانشکده مربوطه) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت نامی و پذیرش نهایی به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری هم اکنون عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شوید.

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، قبل از شروع مرحله دوم (مراجعه حضوری) باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیيد شود، بنابراين لازم است پذيرفته شدگان بطور مستمر وضعيت تأييد مدارک خود را در سامانه ثبت نام (سيستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالي را برطرف نمايند تا مراحل بعدی ثبت نام و پذیرش نهایی امکان پذیرشود.

ضمناً عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و از پذیرفته شدگانی که در روزهای مقرر مراجعه نکنند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

ثبت نام الکترونیکی از روز دوشنبه مورخ ۱۱ /۰۶ /۱۳۹۸ شروع و در ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۵ /۰۶ /۱۳۹۸ به اتمام خواهد رسید.

· آدرس سامانه آموزشی دانشگاه: http://golestan.kntu.ac.ir

· شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت نام :

· شناسه کاربری: کد ملی + ۹۸۱ K (بدون فاصله)

· گذرواژه: کد ملی

· جهت مشاهده راهنمای ثبت نام الکترونیکی اینجا را کلیک نمایید.

پذیرفته ­شدگان دکتری 98 بدون ­آزمون (استعداد­ درخشان)

لازم­است پس از تکمیل مراحل ثبت نام (ثبت نام الکترونیکی، پذیرش نهایی در دانشکده و انتخاب واحد) با مراجعه به آدرس: http://sd.sanjesh.org/Details.aspx?id=۴۱۲۲ از نحوه دریافت و تکمیل فرمهای صلاحیت عمومی و واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن در  روز 15 هر 98 از ساعت 8 الی 12 با در دست داشتن فرمهای تکمیل شده، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند(نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی).

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403

مدارک لازم جهت ثبت نام ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر (با آزمون و بدون آزمون)

پرداخت هزینه ثبت نام

· کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغ ۰۰۰/ ۳۵۰ (سیصد و پنجاه هزار ریال) بابت خدمات ثبت نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی می باشند.

· پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره شبانه (۰۰۰/۰۰۰/ ۴۵ ریال معادل چهار میلیون و پانصد هزار تومان)

بدیهی است بارگذاری مدارک و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و ثبت نام پذیرفته شدگان پس از تأیید مدارک و اطلاعات دانشجو در سیستم گلستان و تطبیق اصل مدارک ، قطعی شده و امکان انتخاب واحد ایجاد خواهد شد.

o کلیه پذیرفته شدگان می­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

o کلیه پذیرفته شدگان می­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth و برای کارنامه سلامت جسمانی به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealth مراجعه نمایند.

o پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

o کلیه پذیرفته شدگان می ­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی http://herasat.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون دکتری هم اکنون عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شوید.

پذیرفته شدگان محترم

در صورت بروز مشکل درثبت نام الکترونیکی و برای مشاهده پاسخ سوالات احتمالی در این زمینه می توانید به آدرس : https://grad.kntu.ac.ir بخش سوالات متداول گروه داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x