کد خبر: 37183

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

راهنمای انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد دکتری 98

منابع آزمون دکتری

راهنمای انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد دکتری 98

راهنمای انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد دکتری 98

1-با مراجعه به سامانه انتخاب رشته اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org نسبت به خرید کارت اعتباري انتخاب رشته اقدام نمایند. سپس با وارد نمودن اطلاعات کارت اعتباري خریداري شده و کد ملی و شناسه انتخاب رشته به سامانه انتخاب رشته وارد شوند. ضمناً اتباع غیر ایرانی با وارد نمودن کُد پیگیري اتباع و شناسه انتخاب رشته میتوانند به سامانه مربوطه وارد شوند.

تذکر : کارت اعتباري فقط با کد ملی داوطلب صادر گردیده و قابلیت انتقال به غیر را نخواهد داشت و از ثبت نام افراد غیر با کد ملی داوطلب ممانعت به عمل خواهد آمد.

2-در صفحه دوم سامانه اطلاعات اولیه داوطلب شامل مشخصات فردي و کد و عنوان رشته امتحانی وي نمایش داده می شود.حتما در قسمت دقت نمایید تا اشکالی وجود نداشته باشد چراکه عواقب ان با داوطلب است.

3- داوطلبان می توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر 80 کدرشته/محل را ازمیان کدرشته های درج شده در جدول دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد انتخاب نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

4-آن دسته از اعضای هیات علمی “مربی” تمام وقت که مطابق بند “ه” دفترچه انتخاب رشته حائز شرایط استفاده از این سهمیه می باشند لازم است علاقه مندی خود را در بند مربوطه در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اعلام نمایند. عدم انتخاب این گزینه به منزله انصراف از استفاده این سهمیه بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی را ندارد.

***نکته بسیار مهم***بدیهی است هر داوطلب مجاز است فقط و فقط از میان کدرشته امتحانی خود دست به انتخاب زند.

 

دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد دکتری 98

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x