کد خبر: 53477

تاریخ بروزرسانی : 1398/05/01

رشته جدید در مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت

منابع آزمون دکتری

مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت

رشته جدید در مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران درباره ایجاد رشته جدید در مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران ، با اشاره به لزوم تغییرات در مباحث اجرایی و تخصصی در آموزش کلاسیک گفت: در دانشگاه‌های سطح یک همه دانشجویان دارای هوش و مهارت بالایی هستند اما در بعضی از رشته‌ها این تیزهوشی متفاوت است، به طوری که دانشجو در رویکرد مهارتی و کارآفرینی در رشته‌های تحصیلات تکمیلی از توانایی و عملکرد قابل توجهی برخوردار است(اشتغال ۹۵ درصد فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه علم و صنعت).

وی افزود: حرکت به سمت توسعه گرایش بین رشته ای از اهمیت زیادی برخوردار است که در این رابطه ما امسال این موضوع را نهایی می کنیم در واقع در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 4 رشته جدید تاسیس می شود.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

ذاکری ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت ایران در 30 سال گذشته در پیشرفت‌های مختلف توسعه گرایش بین رشته ای از عدد 7 به 70 رشد داشته است که نشان از پیشرفت و رویکرد کارآفرینی و همچنین حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم دارد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران تصریح کرد: ایجاد رشته هایی بین علوم مهندسی و پزشکی و همچنین کارآفرینی می تواند تاثیر زیادی در رفع نیازهای مختلف در بخش های صنعتی دارد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x