کد خبر: 52348

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/01

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه ارومیه

منابع آزمون دکتری

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه ارومیه

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه ارومیه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه زمان مصاحبه دکتری سال 1398 را اعلام کرد.

بدینوسیله به استحضار داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی سال 1398 می رساند برنامه زمان بندی مرحله دوم آزمون دکتری جهت اطلاع از تاریخ مربوطه به حضور تقدیم می گردد. لازم به توضیح است سایر موارد اعم از مدارک موردنیاز، محل مصاحبه،مبلغ فیش واریزی و … متعاقبا در روز 98/03/07 در سایت دانشگاه ارومیه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دریافت جدول زمان بندی مصاحبه دانشگاه ارومیه

 

کالج پزشکی وست‌مینستر دانشگاه ارومیه

بنای ابتدایی دانشگاه ارومیه توسط جوزف کاکرن٬ پزشک امریکایی متولد ارومیه٬ در اواخر قرن نوزدهم در محل فعلی پردیس شهر دانشگاه ارومیه بنیان نهاده شد. مؤسسه کاکرن با نام وست‌مینستر یک کالج پزشکی بود که به آموزش علوم پزشکی به دانشجویان ایرانی می پرداخت. مدارک این دانشجویان بطورت مشترک توسط مظفر الدین شاه و جوزف کاکرن امضا می‌شد. فعالیت‌های این مؤسسه تا زمان مرگ ناگهانی دکتر کاکرن در سال ۱۹۰۵ میلادی ادامه داشت. بعدها پردیس شهر دانشگاه ارومیه در محل کالج پزشکی جوزف کاکرن تأسیس شد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

به دنبال تأسیس دانشکده کشاورزی و دامپروری رضائیه، دانشکده‌های دامپزشکی و علوم در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه به ترتیب در سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۸ افتتاح شدند که منجربه تأسیس دانشگاه رضائیه گردید. پس از آن فعالیت گسترده‌ای برای توسعه پردیس نازلو به عمل آمد و به تدریج هر سه دانشکده یادشده به پردیس دانشگاه در روستای نازلو انتقال یافتند. پس از انقلاب اسلامی نام دانشگاه رضائیه به دانشگاه ارومیه تغییر یافت.

در سال ۱۳۵۹ دانشکده پزشکی نیز در دانشگاه ارومیه تأسیس شد و تا سال ۱۳۶۴ به فعالیت خود زیر عنوان دانشگاه ارومیه ادامه داد. در سال ۱۳۶۴ به دنبال طرح تقکیک دانشکده‌های پزشکی از وزارت علوم دانشکده پزشکی دانشگاه ارومیه مستقل از دانشگاه ارومیه تحت نام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به فعالیت خود ادامه داد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x